قدس به دست جمهوری اسلامی آزاد خواهد شد
قدس به دست جمهوری اسلامی آزاد خواهد شد
استاد دانشگاه گفت: قدس به دست جمهوری اسلامی آزاد خواهد شد.

به گزارش سفیرهراز؛؛اسماعیل منصوری لاریجانی در مراسم روز قدس که در مصلی آمل برگزار شد اظهار کرد: روز قدس روز اسلام است و نام مستضعفین نام گر فته شده است و این وظیفه ای است که دین بر عهده ما گذاشته است و شامل همه شهرها و مکان ها می شود که در ان انسان های مظلومی گرفتار ظالم هستند و از خدا درخواست یاری می کنند .

وی با بیان اینکه همه پیامبران در همه ادیان اسمانی در دفاع از حقوق مستضعفین تاکید دارند، عنوان کرد: بر سر سازمان ملل این شعر که بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک پیکرند و این افتخاری برای ماست.

استاد دانشگاه تصریح کرد: اما این سوال که چرا تا کنون آزادی فلسطین تحقق پیدا نکرده است که دو دلیل مهم دارد، یکی از این است که تمام کشورها جز ایران و سوریه با اسرائیل کنار امدند و وظیفه خود عمل نکرده اند و دوم اینکه خود جنبش های مقاومت هم با اسرائیل کنار امد که بزرگترین الفتح بود که متاسفانه اسرائیل را به رسمیت شناخته است.

وی دلیل سوم که خیلی مهم است را پیدایش داعش خواند و اظهار کرد: داعش حاشیه امنی شد برای اسرایئل که در قلب جهان اسلام به وجود امد و اگر تشکیل جبهه مقاومت  توسط رهبری نبود و پیشتازی سردار سلیمانی ها نبودند خسارت و بلاهای زیادی بر سر کشورهای اسلامی متحمل می شد.

منصوری لاریجانی با بیان اینکه جوانانی  می گویند نه لبنان نه غزه باید بلایی که در نقشه های شوم اسرائیل برای ایران کشیده اند را یاداوری کنیم، خاطرنشان کرد:  قرار بود جشن موعد در  ایران گرفته می شد.

وی با تاکید اینکه براساس اسناد و مدارک تاریخی و تحقیق محققان و پیشکستوتان این عرصه سرزمین قدس به دست جمهوری اسلامی آزاد خواهد شد، عنوان کرد: دو دلیل را عنوان می کنیم و مابقی را به کتاب ارج می دهم،  در زمان  جورج بوش ۵ اندیشکده مهم بین المللی را ماموریت داد تا تحقیق کنند آینده جهان به کجا ختم می شود، جهانی شدن  از ان سوسیال دموکراسی است یا حکومت رادیکال یا.. ۱۲ سال تحقیق کردند و گزارش به کاخ سفید دادند گفتند براساس فرایند جهانی شدن آینده از آن گفتمان مهدویت است.

منصوری لاریجانی ادامه داد: بعد ازحضرت داوود در همه کتاب های اسمانی امده است که خداوند وعده داده زمین از آن افراد صالح خواهد بود و از پیامبر ص خود می پرسند، اینان چه کسانی هستند و جوابش این است که از اخرین پیامبر خواهند بود.

وی تنها کشوری که بیرق مهدوریت را به دوش می کشد ایران خواند که اینده از ان خواهد بود و خاطرنشان کرد: اینکه بودجه پنتاگون ۹ برابر بودجه اتحادیه اروپا بسته شد، تلاش می کند و سرمایه گذاری را علیه جمهوری اسلامی ایران می کند .

منصوری لاریجانی با بیان اینکه مسئولین قبل از کار اجرایی کنند عظمت انقلاب را بشناسند، خاطرنشان کرد: همه تلاش کنیم عبد صالح باشیم، شیخ مفید بعد از چند اربعین امام زمان را دید که تاکید کردند به عبد صالح که سه نشان دارد، نشان اول اینکه کار خوب می کند و دیگران را به کار خوب دعوت میکند؛ چرا که گناه نفس را نجس می کند با نفس نجس قران به سر کنیم یا نماز بخوانیم.

وی با بیان اینکه مسئولین قبل اینکه مدیر باشند باید مربی باشند و مردم را به کار خوب دعوت کنند، افزود: مجلس ما باید عبد صالح باشد، دانشگاه، مدارس، هدف ما تولید عبدصالح است، هشت سال دفاع مقدس عبد صالح بودند و هنوز ما از ذخایر ان استفاده می کنیم