صعود تاریخی صنایع آشامیدنی نوا به سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور
صعود تاریخی صنایع آشامیدنی نوا به سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور

  تیم صنایع آشامیدنی نوا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در بازی با مس کرمان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد و به سوپر لیگ کشور صعود کرد . نوایی ها مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال زنان بودند آنها باید برای صعود به سوپرلیگ به […]

 

تیم صنایع آشامیدنی نوا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در بازی با مس کرمان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد و به سوپر لیگ کشور صعود کرد .
نوایی ها مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال زنان بودند آنها باید برای صعود به سوپرلیگ به یک پیروزی نیاز داشتند، تا یک هفته زودتر صعود به سوپرلیگ را تجربه کنند.
صنایع آشامیدنی نوا و مس کرمان در یک نمایش جذاب، نفس گیر و تماشایی بازی خوبی ارائه دادند، تلاش مس کرمان برای کسب سه امتیاز بی‌ثمر ماند و همچنان صنایع آشامیدنی نوا دست پر کرمان را ترک کرد.
نیمه اول بازی صفر ، صفر مساوی به پایان رسید و این کیمیا رحیمی نیا، بازیکن ملی پوش صنایع آشامیدنی نوا بود که دروازه حریف را باز کرد، بعد از گل مس کرمان، شیوا تاج گل دوم صنایع آشامیدنی نوا را زد تا رقابت بازی سخت تر شود.
نوای ها نیمه دوم پنج نفره بازی کردند و هر چه به پایان نزدیک تر می شدیم بازی هیجان بیشتری پیدا کرد تا اینکه در ۳۰ ثانیه پایانی نگار بازیار گل جذابی را به ثمر رساند.

تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با این برد برای مازندران تاریخ سازی کرد و درهای جدیدی برای فوتسال بانوان این استان گشود.
نوای آمل توانست سه امتیاز ارزشمند کسب کنند و با ۴۲ امتیاز همچنان در تکرار شگفتی سازی ها بماند