بخت استادیوم چمران باز می شود/ سرپرست فرمانداری آمل : افتتاح ۵۰ پروژه همزمان با دهه فجر در آمل
بخت استادیوم چمران باز می شود/ سرپرست فرمانداری آمل : افتتاح ۵۰ پروژه همزمان با دهه فجر در آمل
سرپرست فرمانداری آمل گفت: ۵۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان دهه فجر در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش سفیر هراز،

سید عباس حسینی سرپرست فرمانداری آمل در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۵۰ پروژه  در دهه فجر گفت: با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان دهه فجر در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود، که۲۰ پروژه از این تعداد اقتصادی و با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان اجرایی و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۰ نفر در اقتتاح پروژه های اقتصادی صاحب کار می شوند، عنوان کرد: طرح های اقتصادی شامل چند شرکت تولیدی ، گلخانه هیدروپونیک و مشاغل حمایتی کمیته امداد است که در مجموع برای ۱۹۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری آمل با اعلام اینکه استادیوم چمران افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۳۰ پروژه در حوزه عمرانی است که برای آنها ۷۶ میلیارد تومان هزینه شده است، از جمله؛ بازگشایی خیابان ۳۵ متری امام رضا(ع)، اجرای طرح های هادی در روستاهای آمل و چندین خانه محرومین، اصلاح و تقویت تجهیزات مخابراتی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق را از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان آمل عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز ۴۰ عنوان برنامه از جمله برگزاری یادواره شهدا، همایش پیاده روی، نصب پلاک افتخار بر سر درب خانه شهدا و مسابقات قرآنی و ورزشی اجرا خواهد شد.

حسینی با تاکید اینکه پایه توسعه باید بر مبنای فرهنگ قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ اصلاح شود توسعه نگاه بهتری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نخبگان و رسانه ها ربه عنوان بازوی اصلی و محور اصلی روند توسعه هستند، در ساختارمندی روندی رو به رشد خواهیم داشت، رسانه هایی حرفه ای با رویکرد و دورنما در سطح معینی گام‌های بزرگی می توان برداشت.

 حسینی استراتژی اول را شکل گیری غیرت دینی در آحاد جامعه خواند و اظهار کرد: غیرت دینی در شرایط دینی یعنی خدمت به مردم و این غیرت تکثیر شود و نگاه تکلیف مدارانه در جامعه ایجاد شود.

وی مفاخر را به عنوان بازیگران اصلی تصمیمات دانست و افزود: قدرت در علم است، تمام بخش ها خصوصی و دولتی باید کارشناسی شود و علم و دانش تسلط داشته باشد و گفتمان، تصمیمات شهرستان باید با کارشناسی شکل بگیرد .