حضور قطعی ۴ تیم خارجی در تورنمنت کشتی عبدالله موحد
حضور قطعی ۴ تیم خارجی در تورنمنت کشتی عبدالله موحد

به گزارش سفیرهراز؛جواد رستمیان در جلسه هماهنگی برای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی که در آمل برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان بزرگداشت عبدالله موحد اردیبهشت در آمل برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه این مسابقات بین المللی در ۶ مدال المپیک و جهانی به […]

به گزارش سفیرهراز؛جواد رستمیان در جلسه هماهنگی برای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی که در آمل برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان بزرگداشت عبدالله موحد اردیبهشت در آمل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات بین المللی در ۶ مدال المپیک و جهانی به میزبانی آمل برگزار خواهد شد، اظهار کرد  این رقابت‌ها به دلیل اینکه انتخابی نهایی تیم ملی خواهد بود از حساسیت ویژه ای برخوردار است و برای فدراسیون این خیلی مسابقات به دلیل اینکه شاکله تیم ملی بسته می شود مهم است.

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد: با توجه به میزبانی مازندران می تواند موقعیت خوبی باشد هرچند در حال حاضر نیز ۶۰ درصد تیم ملی مازندرانی ها هستند. رستمیان از دو رویداد بین المللی کشتی در اردیبهشت ماه در مازندران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حد فاصله این دو تورنمنت بین المللی ۲۴ ساعت است که می تواند در کیفیت مسابقات تاثیر مثبتی داشته باشد و روند کیفی مسابقات را بالا ببرد و شروعی برای حضور تیم های خارجی باشد.

رستمیان از حضور قطعی چهار تیم خارجی در این رقابت ها خبر داد و تصریح کرد: تیم عراق، سوریه، ارمنستان و آذربایجان آمادگی قطعی خود را اعلام کردند، کردند و تیم‌هایی مانند گرجستان حضورشان هنوز قطعی نشده است.

وی تصریح کرد: این رقابت ها بین المللی با نام بزرگداشت قهرمانی نامدار کشتی ایران و جهان عبدالله موحد متولد ۲۹ اسفند ۱۳۱۸ در بابلسر است که در اردیبهشت ماه به میزبانی آمل برگزار خواهد شد.