امداد رسانی به ۱۲ خودرو گرفتار شده در برف محور هراز/مسافران به اخطارهای هواشناسی توجه کنند
امداد رسانی به ۱۲ خودرو گرفتار شده در برف محور هراز/مسافران به اخطارهای هواشناسی توجه کنند
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت:جاده باز و تردد برقرار است، اما این منطقه آب و هوا به سرعت تغییر می کند، احتمال شدت بارش برف وجود دارد، تا این ساعت 12 خودرو گرفتار شده بودند که حل شد.

به گزارش سفیر هراز،جمشید نیکزاد، رئیس هلال احمر آمل در گفتگو با خبرنگار سفیرهراز گفت: در پی بارش برف از شب گذشته و ادامه بارش از صبح امروز، تیم جمعیت هلال احمر برای حل مشکل مسافران اعزام شدند.
وی با بیان اینکه محور هراز باز است، عنوان کرد: جاده باز و تردد برقرار است، اما این منطقه آب و هوا به سرعت تغییر می کند، احتمال شدت بارش برف وجود دارد، تا این ساعت ۱۲ خودرو گرفتار شده بودند که حل شد.
رئیس هلال احمر آمل با تاکید آماده باش بودن جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: تیم پلور، گزنک، کهرود، رینه هم بلافاصله در منطقه لاریجان اماده باش هستند.
وی تصریح کرد: مسافران برای تردد جاده ای در زمستان به اخطارهای هواشناسی توجه کنند، زنجیر چرخ و وسایل مورد نیاز مانند پتو، آب معدنی، وسایل گرمایشی، آذوقه به همراه داشته باشند.
رئیس هلال احمر آمل خاطرنشان کرد: چهار پایگاه ثابت در محور هراز وجود دارد که ۳ پایگاه جاده ای و یک پایگاه کوهستانی است، هر پایگاه با فاصله ۳۰ کیلومتری از یکدیگر قرار دارند .
وی ادامه داد: پایگاه پلور در سه طبقه،  دارای درمانگاه و تجهیزات لازم برای اسکان و به همراه مواد غذایی است که در صورت بسته شدن جاده و بروز بحران مسافران دچار مشکل نشوند.