بیش از ۲ هزار برنامه در دهه فجر/ انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی است
بیش از ۲ هزار برنامه در دهه فجر/ انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی است
فرمانده سپاه آمل گفت: هزار و ۱۳۱ برنامه در بخش های مختلف در دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش سفیر هراز،

جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناست دهه فجر با اشاره به انقلاب اسلامی برگرفته از عاشوراست گفت: یکی از بی نظیرترین انقلاب هایی که ۴۳ سال قدرتمند است در حالی که انقلاب کننده ها بعد از سه دهه انقلاب شان را میخورند و اکثر انقلاب ها تعدیل می شوند و فقط پوسته می ماند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار هستند، عنوان کرد: با وجود چهار دهه از انقلاب و گریبانگیری مشکلات اقتصادی مردم  همیشمه در شرایط خاص به میدان آمدند، بدست اوردن شاید راحت باشد ولی نگهداری هر چیزی بسیار سخت است اما باید به حفظ آن به هر نحوی پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه آمل از ۴۳ عنوان  برنامه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۳۱ برنامه در بخش های مختلف چون، دیدار  با خانواده‌های شهدا، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، بانوان کارآفرین، نمایشگاه علمی، فرهنگی، گشت های رضویون، کاروان سیار سلامت، مراسم بزرگداشت شهدا، تولیدات برنامه‌های رسانه‌ای و مسابقات هنری و ورزشی، راهیان نور از جمله برنامه‌های شاخص هستند.

وی تصریح کرد: در بخش اقتصادی ۸۰۰ نهضت کمک مومنانه و توزیع هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در نظر گرفته شده است و ۳ مورد خانه محروم و ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در ایام الله دهه فجر احداث خواهد شد.