تمام کارگاه‌های ساختمانی شهر آمل پایش شود/ساماندهی نظارت نظام مهندسی بر عملیات های ساختمانی
تمام کارگاه‌های ساختمانی شهر آمل پایش شود/ساماندهی نظارت نظام مهندسی بر عملیات های ساختمانی
فرماندار آمل گفت: اصول فنی گودبرداری و لزوم دارا بودن مجوز و پروانه برای فعالیت های ساختمانی ضروری است تا شاهد تکرار حوادث نباشیم.

به گزارش سفیرهراز؛در جلسه ویژه ساماندهی ساخت و سازهای شهری که با حضور مجیدی کیا رییس شورای شهر، ایراندوست رییس کمیسیون فنی شورای شهر، داوودی شهردار، غفاری رییس مسکن و شهرسازی آمل برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار داشت: نظارت بخش مهمی از وظایفی است که دستگاه‌ها به منظور جلوگیری از حوادث انجام می دهند‌.
سید عباس حسینی بیان کرد: ضروری است برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ در همه حوزه ها، نظارت افزایش یافته و اصول فنی و قانونی در حیطه‌های مختلف اعمال شود.
وی افزود: با توجه به حوادث رخ داده، شهرداری آمل تمام کارگاه های ساختمانی را مورد پایش قرارداده تا بتوان شرایط این کارگاه ها به لحاظ ایمنی مورد بررسی قرار گیرد.
حسینی با تاکید بر ساماندهی نظارت نظام مهندسی بر عملیات های ساختمانی در سطح شهر اظهارکرد: اصول فنی گودبرداری و لزوم دارا بودن مجوز و پروانه برای فعالیت های ساختمانی ضروری است تا شاهد تکرار حوادث نباشیم.
فرماندار آمل بیان کرد: جلسات فنی برای رسیدن به راهکار پایدار و دستورالعمل های مکفی جهت جلوگیری از حوادث ناشی از گودبرداری مستمر خواهد بود.