گام بلند نخبگان در مسیر توسعه
گام بلند نخبگان در مسیر توسعه
فرماندار آمل گفت:: آمل جوانان نخبه زيادی دارد و انتظار داريم در يك بستر مناسب كه در بدنه دولت فراهم خواهد شد بتوانيم قدردان زحمات انديشمندان و نخبگان باشيم.

سید عباس حسینی در همایش تجلیل از نخبگان علمی آمل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، گفت: آمل شهر بزرگ تاریخی است که عالمان و بزرگان دینی در حوزه‌های مختف نه تنها در کشورمان بلکه در دنیا زبانزد بوده و هستند.

وی با بیان اینکه قرار داشتن در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گرفت، نخبگان نقش پررنگی می توانند داشته باشند، عنوان کرد: نخبگان می توانند گام های بزرگ و موثری در جهت رشد و توسعه بردارند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه امروزه نخبگان و دانشمندان این دیار ادامه دهندگان راه، منش و سنت بزرگان این شهر هستند، خاطرنشان کرد. : آمل جوانان نخبه زیادی دارد و انتظار داریم در یک بستر مناسب که در بدنه دولت فراهم خواهد شد بتوانیم قدردان زحمات اندیشمندان و نخبگان باشیم

لازم به ذکر است؛ در این مراسم که به همت ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان آمل برگزار شد، از  شانزده نخبه کنکوری رتبه های یک و دورقمی کنکور سراسری و سه نخبه دانشگاهی تقدیر و تجلیل قرار گرفتند