در راستای تاکیدات استاندار محترم مازندران مبنی بر توسعه ورزش استان بزرگترین کمپ ورزشی و گردشگری حرفه ای توسط شرکت فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث خواهد شد.

 

همزمان با گرامیداشت حماسه ۶ بهمن باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا از خانواده های شهدای گرانقدر ورزشکار و چند تن از ورزشکاران شاخص آملی تجلیل بعمل آورد.
سمیه طوسی، مدیرکل بانوان استانداری مازندران با تبریک و تشکر از این باشگاه عنوان کرد: تیم فوتسال بانوان باشگاه صنایع آشامیدنی نوا؛ توانسته در لیگ برتر خوب بدرخشد و در حال راهیابی به سوپر لیگ است که باید به ورزش آمل و مازندران تبریک گفت.
وی با اشاره به اینکه باید از حوزه بانوان حمایت کرد، عنوان داشت: بانوان نیازمند حمایت همه جانبه هستند، باید صنایع و شرکت ها را ترغیب کنیم تا از حوزه بانوان حمایت کنند.
مدیرکل بانوان استانداری مازندران ادامه داد: طرحی به اداره کل ورزش مازنران ارائه دادیم که تیم های لیگ برتر و ورزشکاران مدال آور به صورت ویژه حمایت شوند، تابرای سایر دختران و بانوان عزیز ایجاد انگیزه گردد.
وی با تاکید اینکه هرچه در ورزش سرمایه گذاری کنیم، باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها برای توسعه ورزش بانوان، ایجاد فضای مناسب برای ایشان می باشد که این باشگاه با برنامه هایی که در این حوزه دارد مطمئناً به این هدف دست پیدا خواهد کرد .

 


در مراسم تجلیل از خانواده شهدای ورزشکارعنوان شد با تاکید استاندار مازندران؛ بزرگترین و مجهزترین کمپ ورزشی و گردشگری حرفه ای کشور در محمودآباد ساخته خواهد شد:
مجتبی روشن، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا در این مراسم اظهار داشت: در راستای تاکیدات جناب آقای دکتر حسینی پور استاندار فرزانه مازندران در خصوص حمایت از ورزشکاران خصوصاً ورزش بانوان و همچنین توسعه فضای ورزشی و گردشگری درکنار ورزش، ما نیز سعی کردیم در این مسیر تا حد توان تلاش نموده و خوشبختانه با حمایت‌ این مجموعه از تیم فوتسال بانوان، شاهد امتیازات خوبی هستیم و این تیم توانسته تا به امروز در لیگ برتر فوتسال ایران خوش بدرخشد.
ایشان با بیان اینکه هدف عالی مجموعه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا، توجه به رشد و ترویج ورزش‌های قهرمانی و همچنین پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی صنایع آشامیدنی نوا و فولادین ذوب آمل است و درهمین راستا حمایت از ورزشکاران را عامل مهمی در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی دانست و عنوان کرد: وجود جامعه ای پویا و سالم بعنوان یک سرمایه ی ماندگار در هر کشوری می تواند نقش پر رنگی در توسعه و پیشرفت آن کشور داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا از ایجاد کمپ ورزشی توریسی در محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: همانطور که استاندار محترم در دو هفته اخیر تاکید زیادی بر ایجاد یک کمپ ورزشی و گردشگری حرفه ای داشتند، ما نیز برآن شدیم این خواسته را لبیک گفته و با حداکثر ظرفیت به توسعه فضای ورزشی و گردشگری استان کمک کنیم.

 


وی ادامه داد: فضای ورزشی گردشگری محمودآباد بعد آماده سازی قطعا به عنوان قلب بزرگ گردشگری و ورزشی میتواند تاثیر مثبتی در روند توسعه ورزش و گردشگری در استان داشته باشد که این مهم جز با حمایت و تلاش تمامی مسولین استان میسر نخواهد بود.
روشن تصریح کرد: اولویت اصلی این کمپ، توسعه فضای ورزشی خصوصاً برای بانوان و کشف و بروز استعداد های ورزشی جوانان این مرز و بوم می باشد.
بابک بهمنی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل و عضو هیات موسس باشگاه صنایع آشامیدنی نوا با تاکید بر اینکه جامعه ای به پیشرفت و موفقیت خواهد رسید که افراد آن به ورزش و فعالیت بدنی توجه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: توجه به ورزش یکی از شاخص های پیشرفت برای هر کشوری محسوب می شود و از سن کودکی در برنامه افراد قرار میگیرد.

 


وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است وقتی ورزشی در شهر یا استانی عنوانی کسب می کند، افراد زیادی انگیزه برای ادامه ورزش در ان حوزه بدست می آورند.
بهمنی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز تیم صنایع آشامیدنی نوا توانسته با کسب ۳۶ امتیاز با اختلاف در صدر جدول باشد و این نشان می دهد این استان ظرفیت خوبی در فوتسال دارد و با حمایت این ظرفیت شکوفا خواهد شد.
وی با بیان اینکه باید برای ورزش بانوان فرصت ایجاد کنیم، عنوان کرد: تا استعداد ها شناسایی شوند و رشد کنند و در فضای رقابتی در میدان‌های بین‌المللی وارد عمل شوند و همه این ها مستلزم این است برنامه‌های آماده‌سازی خوب و به طور مستمر انجام شود.
لازم به ذکر است این مراسم با حضور مدیرکل بانوان استانداری مازندران، حجت السلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه امامزاده عبدالله، آقایان حاج احمد محمدی رییس و مهندس ابراهیم محمدپور و مهندس مسلم مکاری اعضای شورای اسلامی آمل حضور داشتند.