دومینوی طرح کشته سازی رسانه های معاند به دختر ۱۷ ساله آملی رسید/ تیرهای که به خطا می رود
دومینوی طرح کشته سازی رسانه های معاند به دختر ۱۷ ساله آملی رسید/ تیرهای که به خطا می رود

طرح کشته‌سازی رسانه‌های معاند، با مرگ مهسا امینی شروع و تا به امروز هر سوژه ای را بکار میگیرند تا نقشه شومشان را عملی کنند، این بار هم قرعه نقشه های پلیدشان به دختر آملی رسید که بر اثر خودکشی فوت کرده بود. امان از افکاری که حتی به دختر ۱۷ ساله هم رحم نمی […]

طرح کشته‌سازی رسانه‌های معاند، با مرگ مهسا امینی شروع و تا به امروز هر سوژه ای را بکار میگیرند تا نقشه شومشان را عملی کنند، این بار هم قرعه نقشه های پلیدشان به دختر آملی رسید که بر اثر خودکشی فوت کرده بود.
امان از افکاری که حتی به دختر ۱۷ ساله هم رحم نمی کند، اما با وجود اینکه تیرهایشان به خطا می رود و دستشان از دروغ های که بارها تکرار کرده اند رو شده است، باز هم سناریوی جدیدی ساخته اند.

خانم میرزایی مادر “محدثه جان براری” دختر ۱۷ ساله آملی در گفت و گویی بیان کرد: هنگامی که به خانه برگشتم دخترم را با دهن پر از کف و خون از بینی دیدم.

وی با بیان این که دخترم معروف  به “مهدیس حسینی” بوده است، توضیح داد که شب قبل از خودکشی شخصی به نام ر- م ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دخترم را بیرون برده است و همسایه ها دیده اند که دخترم ساعت هشت و نیم صبح فردا به منزل آمد.

مادر این دختر ادامه داد: طبق مشاهدات و اظهارات پسر همسایه، ساعت ۱۱ صبح  ( ر – م )  با ماشینش در داخل کوچه دیده شده است، ر-  م دوست پسر سابق دخترم بوده است. دوست پسر دخترم سابقه ضرب و شتم بر روی دخترم را داشت یعنی چندین بار ایشان را بیرون برده است و خودش نیز مصرف قرص دارد و چندین بار در این حالت برای بردن دخترم دم خانه آمده بود.

مادر این دختر آملی در ادامه بیان کرد: پسر صاحبخانه دید که ساعت ۱۷ همین نفر با حالت نگران با سرعت بالا از کوچه بیرون رفت. صاحبخانه ما نیز ورود این آقا را در داخل منزل دیده و خروجش را تایید کرد.

وی درباره حضورش به منزل و مواجه شدن با جنازه دخترش توضیح داد: من ساعت حدود  ۲۱ به منزل آمده ام، درب ورودی خانه باز و پنکه روشن بود، دخترم بدون پتو دراز کشیده و به نظر خواب بود و من فکر کردم طبق معمول با من شوخی می کند ولی دیدم دهنش کف کرده و از بینی اش خون آمده است؛ بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و زمانی که تکنسین اورژانس حضور یافت اعلام کردند که دخترت سه تا چهار ساعت پیش در اثر مصرف قرص فوت کرده است.

مادر این دختر تصریح کرد: دخترم اعتیاد نداشت ولی وقتی با دوستانش بیرون می رفت به قول خودش قرص بازی می کرد و قرص هایی مثل ترامودول مصرف داشت.