اجرای هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج/ راه اندازی پویش وصیت نامه خوانی شهدا
اجرای هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج/ راه اندازی پویش وصیت نامه خوانی شهدا

سرهنگ داغمیچی فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار گفت: بسیج خدمتگذار، امیدافرین،افتخار ملی شعار امسال بسیج است، بسیج همیشه پرچمدار صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است. وی از هزار و دویست عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج […]

سرهنگ داغمیچی فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار گفت: بسیج خدمتگذار، امیدافرین،افتخار ملی شعار امسال بسیج است، بسیج همیشه پرچمدار صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی از هزار و دویست عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در بخشهای مختلف تربیتی و بصیرتی، بسیج سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، عملیات دفاعی، ورزشی، عمرانی، بهداشت، درمان و محرومیت زدایی را شامل می‌شود .
فرمانده سپاه آمل از تداوم رزمایش کمک های مومنانه در آمل اشاره کرد و افزود:۶هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، همچنین در افتتاح پروژه خانه محروم، ۲۰ خانه محروم آماده است که در این هفته ۱۴ خانه افتتاح می شود، که در مجموع ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: تبلیغات محیطی در فضای حقیقی و مجازی، جریان‌سازی بسیج در فضای مجازی، تدوین مکتب مقاومت و سبک زندگی شهدا، برپایی آبروی محله بر اساس سبک مکتب مقاومت، نشست های روشنگری در فضای حقیقی و مجازی، تداوم نهضت خدمت خالصانه، گشت‌های رضویان در حوزه امنیت محله محور، تجدید پیمان با شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

داغمیچی کلیه خدمت رسانی و نهضت خدمت رسانی را ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان خواند و تصریح کرد: بازسازی ۵ گلزار شهید ۳۵۰ میلیون تومان، توزیع ۱۰ هزار پرس بین نیازمندان، ترمیم ۲ مدرسه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی به مدت ۵ روز، پروژه های در حال احداث مجتمع آبرسانی در روستای پاشاکلا، گنگرج کلا، ایرا و بختیاری در حال انجام است.

وی در خصوص اقتصادمقاومتی و اشتغال زایی عنوان کرد: ۱۵ نفر اشتغالزایی در این هفته افتتاح می شود که مجموع یک میلیارد است.
فرمانده سپاه آمل خاطرنشان کرد: حضرت اقا به جهاد تبیین و روشنگری تاکید کرده اند در پایگاهها و محلات نشست های برگزار می شود، در مکان های متعدد گروه سرود انجام خواهد شد، در شهر برنامه ریزی کردیم، در نقاط پر تردد، پارک ها برگزار خواهیم کرد، بسیج هنرمندان نیز تئاتر در پایگاههای مقاومت خواهند داشت.
وی با تاکید به وصیت نامه شهدا، اظهار کرد: نهضت وصیت نامه خوانی شهدا یکی از برنامه های ماست که کمتر به ان توجه می شود، اگر وصیت نامه شهید دقت داشته باشیم، به نکات خوبی خواهیم رسید، پویش وصیت نامه خوانی داشته باشیم.
فرمانده سپاه آمل به حضور پرشور مردم در ۱۳ ابان اشاره کرد و افزود: حضور پر شور مردم نشان داد، کسی نمی تواند جلوی حماسه های ملی و مذهبی مان را بگیرد، حضور جمعیت ها در سنین مختلف نشان دهنده این است که باید قدردان مردم باشیم.
وی ادامه داد: مسابقات ورزشی به میزبانی بسیج اداری و کارگری در دو رشته تیراندازی و والیبال داریم، فردا هم برنامه اجتماع فرزندان شهدا با نگاه سبک زندگی و بیانیه گام دوم انقلاب داریم.