ضد ارزش ها پلمپ می شوند/ پلمپ یک داروخانه متخلف در آمل به دلیل کشف حجاب و توهین به روحانیت
ضد ارزش ها پلمپ می شوند/ پلمپ یک داروخانه متخلف در آمل به دلیل کشف حجاب و توهین به روحانیت

عصر امروز داروخانه ای در خیابان ولایت آمل بعد از تذکر فردی به رییس داروخانه که عامدانه کشف حجاب کرده بود، با رفتار بدی از سوی ان خانم مواجه شد، این فیلم به سرعت در فضایی مجازی وایرال شد و پر بحث و جنجالی شد. احساسات جامعه با دیدن این فیلم برانگیخت و درخواست برخورد […]

عصر امروز داروخانه ای در خیابان ولایت آمل بعد از تذکر فردی به رییس داروخانه که عامدانه کشف حجاب کرده بود، با رفتار بدی از سوی ان خانم مواجه شد، این فیلم به سرعت در فضایی مجازی وایرال شد و پر بحث و جنجالی شد.
احساسات جامعه با دیدن این فیلم برانگیخت و درخواست برخورد جدی از سوی مقام قضایی را داشتند.
خوشبختانه این موضوع پس از پیگیری فرماندهی سپاه شهرستان آمل، دستور فوری دادستان شهرستان به اطلاعات سپاه و اداره اماکن نیروی انتظامی ونمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف در داروخانه ای که مسوول آن با گستاخی اقدام به کشف حجاب کرده بود، پلمب گردید.
و پرونده برای سیر مراحل حکم متناسب با جرم های صورت گرفته، در یکی از شعبات دادگستری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول داروخانه مبادرت به کشف حجاب در ملا عام کرده بود و متعاقبا یک روحانی که از جمله مراجعه کنندگان به این داروخانه بود، اقدام به تذکر شفاهی به مسئول آن نمود که مسئول داروخانه به جای پذیرش با هتک حرمت به این روحانی آمر به معروف به هتک حرمت وی پرداخت.
قطعا دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.