تزریق ۱۴۴ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور
تزریق ۱۴۴ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور
وزیر بهداشت از تزریق ۱۴۴ میلیون دوز واکسن کرونا خبر داد و گفت: ۸ میلیون و ۶۰۰ دوز در هفته و در هر روز بیش از یک میلیون دوز واکسن تزریق می شود

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری محمودآباد گفت: این سفرهای استانی نشان دهنده علاقه است و اینکه مشکلات از نزدیک دیده شود، همانطور که ما دو مدل مدیریتی از دور و مدیریت میدانی داریم.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز در جنگ هستیم و امروز در جنگ اقتصادی،  که در این حماسه ها مردم ما خوش  درخشیدند و همینطور مردم مازندران در لشکر ۲۵ کربلا، خط شکن بودند، البته امروز این فضاها را بیشتر نیاز داریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان را موفق در مهار بیماری کرونا دانست و اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما در زمینه کرونا که همه مردم دنیا مبتلا شدند و حتی بسیاری از کشورهای ثروتمند روفوزه شدند، از جمله امریکا علی رغم امکانات زیاد هنوز نتوانست این بیماری را مهار کند؛ چرا که قدرت اصلی به مردم است.

وی ادامه داد: در زمان پیک کرونا و فشارها زیاد بود بیش از ۲۰۰ مدافع سلامت ثبت شده و غیر ثبت شده ها ۳۰۰  شهید شدند و بسیاری به صورت داوطلب کار کردند.

عین اللهی از تزریق ۱۴۴ میلیون دوز واکسن کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد:   ۸ میلیون و ۶۰۰ دوز در هفته و در هر روز بیش از یک میلیون دوز واکسن تزریق می شود.

وی توسعه صنعت گردشگری را یک ضرورت خواند و بیان کرد: بایستی دولت حمایت کند، چرا که این صنعت برای پیشگیری و درمان نیز تاثیرگذار است و در پسا کرونا مردم دچار مشکل خواهند شد.

وزیر بهداشت بیشترین تلفات تصادف کشور را برای مازندران دانست و افزود: عدم رعایت قوانین، سبقت غیر مجاز ، سرعت زیاد باعث شده است مازندران بیشترین امار تصادفات کشور را داشته باشد.