رسالت سنگینی در جنگ روایت‌ها داریم
رسالت سنگینی در جنگ روایت‌ها داریم

به گزارش سفیرهراز؛ سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم گرامیداشت روز پرستار که به همت شرکت فذا در بیمارستان شمال آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه تقارن روز پرستار و میلاد حضرت زینب وظیفه‌ی سنگین این شغل است، گفت: در طول تاریخ نگاه به جامعه زنان با افراط و تفریط بوده است، […]

به گزارش سفیرهراز؛ سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم گرامیداشت روز پرستار که به همت شرکت فذا در بیمارستان شمال آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه تقارن روز پرستار و میلاد حضرت زینب وظیفه‌ی سنگین این شغل است، گفت: در طول تاریخ نگاه به جامعه زنان با افراط و تفریط بوده است، حقوق زن را وسیله تبلیغاتی خود قرار می دهند،به خصوص در دو دهه گذشته که بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ زنی جایگاهش به اندازه حضرت زینب س در اسلام نبوده است، عنوان کرد: حضرت زینب س به عنوان روایت گر برجسته کربلا، توانست در دل تاریخ و نسل به نسل انتقال دهد، کربلا یک اتفاق برای سرنگونی یزید نبود، بلکه تحول برای کل بشریت و نه‌تنها اسلام بوده است، روایت گری حضرت زینب س این مسیر را تغییر داد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری آمل صبر و شکیبایی حضرت زینب س را یکی از درس های بزرگ در تراژدی کربلا خواند و افزود: بانویی که ۱۸ نفر از خانواده اش در میان چشمانش پرپر شدند، اما باصلابت تمام‌تر گفت جز زیبایی ندیدم و با صلابت ایستاد.
وی با تاکید اینکه در جنگ روایت ها رسالت سنگینی داریم، خاطرنشان کرد: دشمن در صدد تغییر ذائقه نسل جوان است، تلاش می کند تا آنها را از معنویت تهی کند، در این جنگ سراسر دروغ رسانه های بزرگترین جنگ عصر مدرن هستیم که باید نقش زینبی خود را به درستی ایفا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران شهدای مدافع حرم را شهدای همه آحاد مردم خواند و اظهار کرد: منافقین که ۱۷ هزار شهید از مطهری ها، بهشتی ها و جوانان زیادی را ترور کردند، امروز نسخه دموکراسی تجویز میکنند، اما ما حاج قاسم ها داریم که برای تمام آحاد مردم نه فقط قشر مذهبی جان خود را تقدیم می کنند تا همه شاد باشند.
وی ادامه داد: تیم ملی را تخریب می کنند و این یکی از پروژه‌هایی که تقسیم کار شده است و در این راستا میلیاردها دلار هزینه می شود.
سلگی تیم ملی را ملیت و هویت ما دانست و تصریح کرد: زیرساخت های فکری ما را مورد هجوم قرار میدهند و تیم ملی که نشانه انسجام و از جای جای ایران است را مورد هجوم قرار می دهند.
وی تصریح کرد: ریشه های هویتی ما را تخریب میکند تا ما را بی هویت شویم، نمونه ان در امل، نوجوان بیگناه را مورد هدف قرار دادند برای اینکه ایجاد ناامنی می‌کنند، می‌خواستند کشته سازی صورت گیرد، اما ترور شدند.

روشن عضو هیات مدیره شرکت فولادین ذوب آمل در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار به تلاش مجموعه فذا و مدیریت بیمارستان شمال برای بهبود شرایط کاری پرسنل اشاره کرده و درادامه به برگزاری جلسه ای با حضور مهندس حسام اردشیرمدیرعامل گروه کارخانجات فذا ودکترقاسمی مدیرعامل بیمارستان شمال برای کمک به بهبود وضعیت این بیمارستان اذعان داشته و بیان کرد : دراین جلسه برخی کمبودها شناسایی وبرنامه هایی درراستای همکاری بیشتر و اجرای سرمایه گذاری های مشترک درحوزه سلامت وبرنامه های توسعه ای بیمارستان بوده، بررسی و تصمیم های خوبی نیزگرفته شد.
روشن اضافه کرد، خبرهای امیدبخش دیگری که برای پرسنل وکادردرمانی بیمارستان شمال گرفته شده، بهبود شرایط مالی ورفاهی درمقایسه با سالهای گذشته خواهد بود وامیدواریم با اعتماد وصبری که پرسنل وکادردرمانی بیمارستان از تیم مدیریتی بیمارستان داشتند، همچنان صبرواعتماد داشته باشند، تا انشاله اقدام های خوبی درجهت بهبود وضع موجود رقم بخورد.
دراین مراسم با اهدای هدایای ویژه شرکت فولادین ذوب آمل از کادردرمانی، پرستاران وپرسنل بیمارستان شمال آمل تجلیل وقدردانی شد.