ترور کور دو شهروند آملی نشانه شکست پروژه های ضدانقلاب/زیر باران شهدای ترور تشیع شدند
ترور کور دو شهروند آملی نشانه شکست پروژه های ضدانقلاب/زیر باران شهدای ترور تشیع شدند

  پیکر شهدای ترور هادی چاکسری و علی فاضلی عصر امروز با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی آمل از میدان قائم تا گلزار شهدای آمل تشییع شدند. پیکر این دو شهید زیر باران در میان لبیک مردم آمل با تشییع شد. پیکر این دو شهید ترور در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم ع آمل […]

 

پیکر شهدای ترور هادی چاکسری و علی فاضلی عصر امروز با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی آمل از میدان قائم تا گلزار شهدای آمل تشییع شدند.
پیکر این دو شهید زیر باران در میان لبیک مردم آمل با تشییع شد.
پیکر این دو شهید ترور در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم ع آمل انتقال یافت.
سرهنگ داغمیچی، فرمانده سپاه آمل در حاشیه این مراسم به خبرنگار بلاغ گفت : از اوایل انقلاب با توجه به نقش انقلاب اسلامی بعد انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی را با همه کشورها داشتیم و بعد ترورهایی با شخصیت های بزرگ انجام شد و بعد آن حماسه سال ۶۰ امل انجام شد.
وی با بیان اینکه دشمنان در حال گرفتن انتقام سال ۶۰ آمل هستند، عنوان کرد: برای آمل هم و غم گذاشتند، دشمن در این سالها بیکار ننشست هر مناسبتی و در همه فراخوان ها نام امل عنوان بود تا انتقام سال ۶۰ را بگیرند، اما هوشیاری و بصیرت مردم امل این اجازه را نمیداد.
فرمانده سپاه آمل با اشاره فرق حادثه اخیر با اعتراضات گذشته، گفت: در اغتشاشات گذشته در ابتدا اعتراض می شد و رفته رفته به اغتشاش میرسید مانند آنچه در سال ۸۸ و.. دیدیم، اما امسال از ابتدا اغتشاش کردند و با حادثه ای که رخ داد موج سواری شروع شد.
وی ادامه داد: تمام فراخوان ها اسم امل مطرح است، ولی حضور مردمی باعث می شد مشکلی پیش نیاید و این جرات را به جریان ضدانقلاب نمیداد و همیشه امنیت و ارامش ایجاد می شود.
فرمانده سپاه آمل با اشاره به حادثه شهادت دو تن از شهروندان آملی به دست اغتشاشگران، عنوان کرد: در خیابان امام خمینی ره یک تروریست اقدام به تیراندازی می کند و دو همشهری که عابر پیاده بودند، مظلومانه به شهادت می رسند.
وی از حضور پرشور مردم برای محکومیت اغتشاشگران در راهپیمایی روز جمعه اشاره کرد و افرود: مردم برای محکومیت اغتشاشگران هم در اقامه نماز جمعه و هم بعد ان حضور گسترده ای داشتند و از نظام و رهبری حمایت کردند، مردم در صحنه هستند و نمیگذارند، اغتشاشگران میدان داری کنند.

فرمانده سپاه با تاکید اینکه دشمن وقتی در پروژه هایش شکست خورد دست به ترور زده است، خاطر نشان کرد: این دو شهروند آملی که یکی با نامزد خود در حال پیاده رویی بود مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و شهید شدند.

وی نقش فضای مجازی و رسانه ها برای ایجاد سواد رسانه ای در جامعه پر رنگ خواند و اظهار کرد: باید با نگاه جهاد تبیین باشد، دشمن در این ایام اقداماتی در رسانه ها و فضای مجازی انجام داد، رسانه ها باید هوشیار باشند و در این عرصه وارد میدان شوند.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: امروز نقش افرینی رسانه ها بیشتر شده است، نقش رسانه ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است و نباید غفلت کنیم، در جهاد تببین و هم در جنگ نرم همت مضاعف داشته باشیم، دشمن از قلمهای شما می ترسد.
وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی داخلی پر قدرت کار می کنند، اظهار کرد: امروز فضای مجازی داخلی با قدرت در حال فعالیت است، بیشتر در این رسانه ها فعالیت داشته باشیم .

پدر شهید ترور آملی علی فاضلی حسن فاضلی در ادامه این گفت‌وگو به خبرنگار بلاغ گفت: منافقین به هر نحوی می‌خواهند این اسلام را نابود کنند و پرچم سیدالشهدا ع را پایین بیاورند اما نمی‌توانند؛ چرا که سعادت ما و علی آقا شد تا این شهادت نصیبش شود.
وی با بیان اینکه فرزندم فدای حضرت علی اکبر(ع) و امام حسین(ع)، عنوان کرد: پسرم به کسی آزاری نرسانده و پس از فارغ‌التحصیلی در رشته کارشناسی حسابداری مشغول به کار شد.
پدر شهید ترور با تاکید اینکه این اغتشاشات باعث ناامنی‌های شده است، خاطرنشان کرد: این‌ درست نیست که جوانان ما را می‌کشند، باید روزی در پیشگاه خداوند جواب بدهند.