بازگشت روحانیت به جامعه/قدرت کشور به برکت خون شهداست
بازگشت روحانیت به جامعه/قدرت کشور به برکت خون شهداست

به گزارش سفیرهراز؛حجت اسلام والمسلمین سیدجلیل مرتضویی، در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به شرایط سخت کرونا گفت: بسیاری افراد به عنوان پرستار و خدمات در دوران سخت کرونا حضور داشتند و قراردادی بودند، اما امروز لغو قراراد شدند و برخی ها اخراج شدند، که باید مورد توجه قرار گیرند. وی با بیان […]

به گزارش سفیرهراز؛حجت اسلام والمسلمین سیدجلیل مرتضویی، در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به شرایط سخت کرونا گفت: بسیاری افراد به عنوان پرستار و خدمات در دوران سخت کرونا حضور داشتند و قراردادی بودند، اما امروز لغو قراراد شدند و برخی ها اخراج شدند، که باید مورد توجه قرار گیرند.
وی با بیان وجود وحدت و همدلی در زمان کرونا، عنوان کرد: از آغازین کرونا تا امروز نهادها مافوق وظیفه خود عمل کردند، سپاه، بسیج، فرمانداری، شورای تامین همه با جان و دل برای رفع این مشکل قدم برداشتند.
امام جمعه آمل ادامه داد: مصلی در چندین نوبت دست نیازمندان را گرفت و اولین مصلی بودیم با تمام ظرفیت برای واکسیناسیون اقدام کردیم و بیش از ۵۰۰ میلیون برای مصلی هزینه داشت و در حال حاضر نیز واکسیناسیون انجام می شود.
وی به روی کار آوردن داعش، طالبان اشاره کرد و افزود: با نگاه حکیمانه و دستور پیامبرگونه و با دفاع حرم ریشه داعش را در خاک سوریه دشمن را زمین گیر کنیم و این نشان از قدرت ایران است و اگر امروز می توانیم ادعای در دنیا داشته باشیم به برکت خون شهداست.
مرتضویی با تاکید سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه ها، خاطرنشان کرد: بازگشت روحانیتبه جامعه است، هرچند همیشه روحانیون از خدمات به جامعه غافل نبوده اند، تبیین حضرت اقا این بستر را فراهم کرد.