اجرای رزمایش بیت المقدس با هدف تقویت توان رزم بسیج/ آمادگی بسیجیان آملی در مقابله با هرگونه نا امنی ها
اجرای رزمایش بیت المقدس با هدف تقویت توان رزم بسیج/ آمادگی بسیجیان آملی در مقابله با هرگونه نا امنی ها
فرمانده سپاه آمل گفت:نیروهای بسیجی آمادگی کامل در مقابل با حوادث غیرمترقبه اعم از سیل، زلزله دارد و مطابق دوران کرونایی میدان‌داری می‌کند تا زمانی که دولت فتح‌الفتوح و دولت ظهور روی کار بیاید.

سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه آمل در حاشیه دوازدهمین رزمایش سراسری کوی و برزن مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران این رزمایش را دوازدهمین عنوان کرد و گفت: رزمایش بیت المقدس با رمز یا زهرا(س) و با هدف تقویت نیروهای بسیجی و دفاع از حفظ انقلاب اسلامی به اجرا درآمد.
وی با بیان اجرای این رزمایش عنوان کرد: با حضور گردان‌های بیت المقدس در چهار بخش دفاع از کوی و برزن، رزم جنگل، کنترل ناآرامی‌ها و امدادونجات به اجرا درآمد، که  شش گردان عمل کننده با اجرای چهار گردان در کوه و برزن و دو گردان در جنگل حضور یافتند.
فرمانده سپاه آمل هدف از از اجرای رزمایش را حفظ و انسجام بسیج دانست و افزود: وحدت داخلی بسیج و نگاه مردم به عنوان میدان‌داری و سینه دفاع بسیجیان یرای حفظ انقلاب از اهداف دیگر این رزمایش است.
وی تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه آینده نیز چهار گردان دیگر در رزمایش امدادونجات و کنترل و ناآرامی‌ها به اجرای رزمایش می‌پردازند.
عسگری با تاکید اینکه بسیجیاین همیشه آماده خدمت رسانی به مردم هستند، خاطنشان کرد: نیروهای بسیجی آمادگی کامل در مقابل با حوادث غیرمترقبه اعم از سیل، زلزله دارد و مطابق دوران کرونایی میدان‌داری می‌کند تا زمانی که دولت فتح‌الفتوح و دولت ظهور روی کار بیاید.