احداث کمپ بوکس مازندران در آمل/ خانه بوکس در آمل افتتاح می شود
احداث کمپ بوکس مازندران در آمل/ خانه بوکس در آمل افتتاح می شود

به گزارش سفیرهراز؛ مهدی هاشمیان رئیس هیات بوکس آمل در حاشیه بازدید از خانه بوکس در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان آمل به لحاظ داشتن استعداد های خوب ورزشی خصوصاً در رشته بوکس حرف زیادی در سطح استان و کشور برای گفتن دارد، وجود چند ملی پوش در هر سه رده‌ سنی گواه این ادعاست. […]

به گزارش سفیرهراز؛ مهدی هاشمیان رئیس هیات بوکس آمل در حاشیه بازدید از خانه بوکس در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان آمل به لحاظ داشتن استعداد های خوب ورزشی خصوصاً در رشته بوکس حرف زیادی در سطح استان و کشور برای گفتن دارد، وجود چند ملی پوش در هر سه رده‌ سنی گواه این ادعاست.
وی از افتتاح خانه بوکس در آمل خبر داد و اظهار کرد : بعد از چند سال وقفه، در خیابان طالب آملی زمینی با مساحت ۱۵۰ مترمربع از سوی اداره ورزش و جوانان آمل به هیات بوکس داده شده و در حال تجهیز این خانه هستیم که با براورد هزینه ۱۵۰ میلیون، در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
رئیس هیات بوکس آمل با بیان اهمیت خانه بوکس در این شهرستان گفت: قیمت های سالن‌های خصوصی بالاست و بسیاری از بوکسورها شرایط اقتصادی برای ورود به این سالن ها را ندارند، ایجاد خانه بوکس قیمت چندین برابر کمتر خواهد شد و به راحتی می‌توان استعدادیابی کرد، این سالن برای خانم ها نیز در نظر گرفته شده است.
وی با بیان احداث کمپ بوکس در آمل عنوان کرد: بازدیدی به همراه سید غلامرضا رضویی رئیس اداره ورزش و جوانان و امیر مدرسی رئیس هیات بوکس استان داشتیم، قرار است این کمپ در سه طبقه، از جمله خانه بوکس، بدنسازی و خوابگاه ساخته شود.
هاشمیان آمل را پایلوت مسابقات انتخابی استان خواند و افزود: امسال در سه رده سنی مسابقات انتخابی استانی و کشوری برگزار شد .
وی با تاکید اینکه ۴۸ بوکسور فعال در شهرستان آمل خاطرنشان کرد: ورزشکاران و قهرمانان سرمایه های جامعه ورزشی و بهترین الگو برای پرورش نسل جوان سالم در جامعه هستند، توجه به این افراد قطعا باعث پیشرفت و ترقی کشور خواهد شد، حمایت از قشر جوان و تشویق و ترغیب آنان برای روی آوردن به سمت ورزش از نوع همگانی و چه نوع قهرمانی بدون شک نتایج بسیار مطلوب و قابل قبولی را در حوزه اجتماعی خواهد داشت، لذا از ریاست اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات بوکس مازندران که نهایت تلاش خود را در توسعه و گسترش فضای ورزشی در سطح شهرستان داشتند و موجب تقویت ورزشکاران مستعد شدند تشکر میکنیم.