وزش۵۴ کیلومتر باد بر ساعت در آمل/هوا در روزهای آینده نیمه ابریست
وزش۵۴ کیلومتر باد بر ساعت در آمل/هوا در روزهای آینده نیمه ابریست
رئیس هواشناسی آمل گفت:بیشترین مقدار سرعت حداکثر باد امشب، 54 کیلومتر بر ساعت بوده و سرعت حداکثر باد شب گذشته نیز =65 کیلومتر بر ساعت بوده است.

به گزارش سفیرهراز؛

هوشنگ بهزادی، رئیس هواشناسی آمل در گفت و گو با خبرنگار سفیرهراز با اشاره به اینکه وزش باد در ساعات ابتدایی امشب گفت: برای امشب هوایی ابری با رگبار باران و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی شده بود که بیشترین مقدار سرعت حداکثر باد امشب، ۵۴ کیلومتر بر ساعت بوده و سرعت حداکثر باد شب گذشته نیز =۶۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی از وضعیت آب و هوایی مازندران گفت: فردا نیز نیمه ابری گاهی ابری با بارش پراکنده و وزش باد در ارتفاعات با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

رئیس هواشناسی آمل تصریح کرد: شنبه نیزصاف تا نیمه ابری در بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده آسمانی نیمه ابری گاهی با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.

بهزادی اواخر هفته آینده را نیمه ابری خواند و اظهار کرد:سه شنبه و چهار شنبه آب و هوایی نیمه ابری در ساعات بعدازظهر و شب ابری بویژه در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.