استقبال از نخستین مسافران نوروزی در محور هراز/برقراری کمپ های گردشگری در ورودی آمل
استقبال از نخستین مسافران نوروزی در محور هراز/برقراری کمپ های گردشگری در ورودی آمل
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: با همراهی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آمل، به واسطه قرارگرفتن جاده هراز درشهرستان آمل که یکی از سه جاده ورودی مسافران به مازندران است، استقبال از مسافران نوروزی در نخستین روز از سال جدید در این محور انجام شد.

به گزارش بلاغ؛سید عباس حسینی در آیین استقبال از مسافران نوروزی با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آمل درحدفاصل پلیس راه آمل، اظهارکرد: کمپ‌های راهنمای گردشگری در شهرستان آمل در ورودی شهرستان آمل با حضور عوامل جمعیت جوانان هلال احمر راه‌اندازی شده و مسافرانی که وارد شهرستان می‌شوند با مناطق گردشگری، تاریخی و اسکان آشنا می‌شوند.
وی افزود: شهرستان آمل یکی از شهرستان میهمان‌پذیراست که بیش از ۳۰ درصد  مسافران و میهمانان نوروزی از جاده هراز وارد این شهرستان وپس ازآن به دیگر شهرهای مازندران سفر می کنند.
حسینی، با اشاره به اهمیت و نقش خلق خاطرات خوش برای گردشگران در بازگشت مجدد و ماندگاری آن‌ها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات خوب و مناسب به مسافران در آماده باش هستند.
وی با بیان اینکه متاسفانه به واسطه تداوم شرایط حاد کرونایی در دو سال گذشته ومحدودیت هایی که برای سفر وجود داشت، تصریح کرد: خوشبختانه با فراهم شدن شرایط سفر درکشور، حجم بالایی از مسافران نوروزی ازجاده هراز در روزهای گذشته وارد شهرستان آمل و مازندران شدند.
فرماندار ویژه آمل اضافه کرد: شهرستان آمل هم به دلیل دارا بودن جاذبه های فراوان ومناطق بکر و نمونه گردشگری وتاریخی وهمچنین اماکن رفاهی وتفریحی مکانی مناسب برای حضور واقامت گردشگر و مسافر است و به همین منظور تدارک استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی در منطقه دیده شده است.
مسافران ورودی به مازندران با گل، بسته های فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، اداره فرهنگ وارشاد، هلال احمر، آش وسوغات های صنایع دستی و خوارکی های معروف مازندران پذیرایی شدند.