ساخت یک هزار و صد خانه محروم در دستور کار سپاه/۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشکل شرب روستاها
ساخت یک هزار و صد خانه محروم در دستور کار سپاه/۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشکل شرب روستاها

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه افتتاح گلزار شهدا در آمل گفت: با بیان تلاش های بسیج سازندگی و مجمع خیرین، کارهای بسیار خوب و موثر صورت گرفت، سی پروژه‌ای که امروز در شهرستان آمل در حال افتتاح است، شامل ۱۴ واحد مسکن مددجویی،حدود پنج پروژه ساماندهی گلزار شهدا و همچنین تعدادی […]

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه افتتاح گلزار شهدا در آمل گفت: با بیان تلاش های بسیج سازندگی و مجمع خیرین، کارهای بسیار خوب و موثر صورت گرفت، سی پروژه‌ای که امروز در شهرستان آمل در حال افتتاح است، شامل ۱۴ واحد مسکن مددجویی،حدود پنج پروژه ساماندهی گلزار شهدا و همچنین تعدادی از کارگاه اشتغال زایی به اعتبار حدود ۱۱ میلیارد تومان در این شهرستان انشالله به بهره‌برداری خواهد رسید و به دست مردم نیازمند سپرده خواهد شد.
وی با بیان آبرسانی و محرومیت زدایی روستاها، عنوان کرد: مسائل لایروبی رودخانه ها و همچنین مشکلات روستا بررسی کردیم که در طول سال امتداد دارد. در ایام هفته بسیج بخش زیادی از فعالیت ها را به منظور امیدآفرینی در جامعه انجام خواهد شد، یکی از پروژه‌های بزرگی که در این ایام داریم و تاثیر بسیار بزرگی در امیدآفرینی دارد، پروژه آبرسانی است که از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان مازندران برگزار شده است.
مسلمی ادامه داد: در این پروژه ۱۲۸ روستا از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد و حدود ۳۳۰ میلیارد تومان در این پروژه اعتبار شده است، در حدود ۶۰ مخزن آب متوسط و بزرگ در این پروژه به نتیجه رسید البته همه اینها با حضور گروه‌های جهادی و مهندسین نخبه در حوزه بسیج اتفاق می افتد، که کارهای بسیار قابل توجهی است.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی، ساخت خانه مرحوم دستور کار سپاه پاسداران است که امسال بسیج سازندگی مازندران برنامه‌های مهمی برای تحویل مسکن معلولین دارد و طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت ۸ هزار و یک‌صد واحد مسکن محرومین را در این استان مازندران با کمیته امداد تفاهم‌نامه بسته شد.
وی از افتتاح ۳ هزار و یک‌صد واحدی در دستور کار اولیه بسیج سازندگی و با مساعدت مجمع خیرین استان خبر داد و بیان کرد: در این شهرستان ساخت ۴۰ واحد از یک‌هزار و یک‌صد واحد در استان مشخص شده و تاکنون ۱۴ واحد تحویل خانواده‌های نیازمند ارائه شد.
مسلمی با بیان اینکه علاوه بر ساخت خانه محروم ساخت در آمل پنج طرح ساماندهی گلزار شهدا در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از کارگاه اشتغال‌زایی به اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و تحویل مردم نیازمند می‌شود.