جهاد تبیین و روشنگری وظیفه هر ایرانی /انقلاب اسلامی سرسلسله جنبش های عدالتخواهان
جهاد تبیین و روشنگری وظیفه هر ایرانی /انقلاب اسلامی سرسلسله جنبش های عدالتخواهان
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: امروز در برابر جنگ هیبریدی چند وجهی استکبار علیه نظام اسلامی و انقلاب، جهاد تبیین و روشنگری وظیفه همگان است.

به گزارش سفیر هراز،سید عباس حسینی در جمع نمازگزاران خطبه های ۲۲ بهمن مصلی شهر آمل که با حضور امام جمعه شهرستان و حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توده ای ترین انقلاب جهان در عصر معاصر است، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی تمام ناشدنی از این باب است که باور و اعتقاد ماست و معتقدیم متصل است به انقلاب و قیام مهدی فاطمه(عج).
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی است که سرسلسله جنبش های عدالتخواه و استکبارستیز جهان است، تصریح کرد: تصمیمی که مردم ایران در یوم الله ۲۲ بهمن به منصه اجرا گذاشتند تصمیم بزرگ تاریخ است، تصمیمی که تمام عدالتخواهان دنیا را گردآورده است و امروز در جایی‌ ایستاده ایم که به تعبیر تمام اندیشکده ها و صاحب‌نظران خارجی، امروز ایران منبع و منشا قدرت است.
فرماندار ویژه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه امروز در جایی ایستاده ایم که می بینیم عراق، یمن، سوریه، لبنان و قلب اروپا شاهد سیطره معنویت ولایت مطلقه فقیه است و به اذعان تمام اندیشکده های غربی، اسلام دین غالب در حداقل در سه الی چهار دهه آینده جهان خواهد بود، ادامه داد: اینجاست که رهبری بیان می دارد که جهاد تبیین و جهاد روشنگری امروز وظیفه آحاد مردم است، جایی که جای جلاد و شهید را عوض می کنند، استکبار جهانی تمام تلاش و هیمنه خود را در تمامی عرصه ها بر این ملت تحمیل کرد، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم های ظالمانه و فشارهای متنوع اقتصادی و فرهنگی و اکنون یک جنگ هیبریدی چند وجهی برای روایت آنچه خود می خواهد از انقلاب و اسلام ارایه دهد به کار گرفته است.
حسینی تصریح کرد: جنگی که با تمام وجود استکبار را در مقابل ایران اسلامی قرار داده است. قرار است دولت شاهنشاهی را بزک کرده و به عنوان دولت خوب و ناجی مردم ایران به مردم معرفی کنند، دستاوردها ایثار، رشادتهای ایران را ندیده بینگارند و اینجاست که رهبری بحث جهاد تبین و جهاد روایتگری را بیان می کنند.
معاون استاندار مازندران گفت: وظیفه ماست که به عنوان یک ایرانی انقلابی ورود کنیم و تلاش هایی که شهدا به کار گرفتند باید بیان گردد و باید مستحکم گردد و این وظیفه تک تک ماست.
وی با اشاره به اینکه از نظر همگان، غیرت دینی یعنی خدمت رسانی به مردم در راستای حفظ و حراست از نظام اسلامی که ناموس الهی است و باور ما این است این نظام پایه و اساس مهدودیت است، ادامه داد: اگر این نظام آسیب ببیند و مرد روی گردان شوند مهدویت آسیب خواهد دید و اگر بتوانیم مردم را با نظام همراه کنیم، اهداف عالیه نظام اسلامی حاصل می شود.
وی حضور مردم در شهر آمل را یک حماسه بی نظیر توصیف کرد و گفت: جمعیت چند برابری ۲۲بهمن امسال نسبت به سال گذشته نشان می دهد ‌که مردم از ما جلوترند و باید مثل همیشه قدردان این مردم بود.
فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اینکه نگاه ما نگاه تکلیف مدارانه به موقعیت شهرستان است و آنجا که تک تک ما با نگاه تکلیف مدارانه در جایی که توانایی انجام کاری را داریم حضور پیدا کنیم و از دستگاه مربوطه پیگیری کنیم نشان دهنده غیرت دینی است، بیان کرد:نگاه غیرت دینی اگر ریشه بدواند موجب پیشرفت و توسعه خواهد بود و در این راه نیازمند همدلی و همراهی موثرین افراد و متنفذین شهر هستیم، در این‌مسیر همدلی میان امام جمعه و نماینده شهرستان وجود دارد و این همراهی باید تکثیر یابد و شاهد اتفاقات خوب در شهرستان باشیم.