رونمایی از المان تنها شهید شاخص بهزیستی مازندران/افزایش ۲۰ درصدی مستمری از ابتدای امسال
رونمایی از المان تنها شهید شاخص بهزیستی مازندران/افزایش ۲۰ درصدی مستمری از ابتدای امسال
سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران گفت:شهید سیف الله شیخی زاده، شهید بسیار خاصی در سطح استان است، که المان آن بعنوان یادبود و شهید شاخص بهزیستی مازندران امروز در آمل رونمایی شد.

به گزارش سفیرهراز؛فریبا بریمانی سرپرست اداره کل بهزیستی استان مازندران در حاشیه رونمایی از تنها شهید خانواده بهزیستی مازندران که در آمل انجام شد، گفت: تحت پوشش بهزیستی بودند و در سن ۱۶ سالگی در مریوان کردستان به شهادت رسیدند، سازمان بهزیستی مازندران افتخار این را دارد که این شهید در دامان این سازمان پرورش و تعالی پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه شهید سیف الله شیخی زاده، شهید بسیار خاصی در سطح استان است، خاطرنشان کرد: المان آن بعنوان یادبود و شهید شاخص بهزیستی مازندران امروز در آمل رونمایی شد.

بریمانی تصریح کرد: تمام تلاش بر این است که  نقاط قوت استان شناسایی و اگر یک نقطه ضعفی در بهزیستی استان وجود دارد مشخص شود و آن را برطرف کنیم، همکاران در اداره کل بهزیستی استان و شهرستان ها تمام تلاششان را می کنند که بهترین خدمات را به گروه های تحت  هدف ارائه دهند.
وی ادامه داد: وظیفه داریم آنچه را در توان داریم خدمت کنیم، که در مسیر توانمندی انان هر چند قدم های ممکن کوتاه ولی موثر بر داریم.
بریمانی از افزایش ۲۰ درصدی حقوق مستمری بگیرن خبر داد و اظهار کرد: از اول فروردین ماه پرداخت شده و از یک نفر ۴۰۰ هزار تومان به مبلغ بالاتر بسته به تعداد افراد مستمری بگیر اضافه می شود، البته با توجه به اینکه ریاست سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر امور تمام تلاش خود را می کنند که مصوبات خوبی از مجلس شورای اسلامی گرفته شود.
وی حل معضل بیکاری و نبود شغل را از برنامه های خود خواند و تاکید کرد: برای اشتغال و مسکن به شدت در حال پیگیری هستیم که خدمات مالی و غیرمالی انجام می شود، در زمینه آموزشی نیز برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: سال گذشته بیشتر از انچه تعهد کردیم در مسکن و اشتغال انجام دادیم و به دنبال این هستیم امسال هم کسانی که شرایط صاحب خانه شدن را دارند، به آنان تسهیلات لازم در نظر گرفته شود.