قدرت‌نمایی پوشالی اسرائیل با حمله به لبنان
قدرت‌نمایی پوشالی اسرائیل با حمله به لبنان
امام جمعه آمل گفت: اسرائیل توان مقابله حمله نظامی رو در رو با جبهه مقاومت را ندارد زیرا هزینه نظامی آنها را امریکا و ناتو دارند پرداخت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرهراز، حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تلخ معدن طبس اظهار کرد: حادثه تلخ جان باختن ۵۰ نفر از هموطنان ما در معدن طبس یک غم بزرگی برای کشور بود و به مسئولان لازم است یاد آوری شود که باید مسائل ایمنی و حفاظتی را جهت تامین امنیت هم‌وطنانمان فراهم کنند تا ما دیگر شاهد چنین مسائل تلخی در جامعه نباشیم.

وی به موضع‌گیری‌های قاطعانه رئیس جمهور ایران در صحن سازمان ملل اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور با حضور در سازمان ملل و موضع‌گیری بسیار خوبی که در صحن آن سازمان داشتند، محکم و قاطعانه در دفاع از جبهه مقاومت و هم در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند که این خود نشان از شهامت و شجاعت وی است و رسماً به همه اعلام فرمودند که به تمامیت ارضی ایران و مهمانانمان بی‌حرمتی و تعدی شد و ما نیز اسرائیل را در وقت خودش ادب خواهیم کرد و در بهترین شرایط ممکن ضربه‌ای خواهیم زد که اسرائیل دیگر کمرش راست نخواهد شدکه این امر اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه آمل به ناکام ماندن روابط اسرائیل با کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: اسرائیل جهت خلاصی از محاصره جبهه مقاومت فلسطین، لبنان، یمن، عراق و حماس دنبال عادی‌سازی روابط و ارتباط با کشورهای عربی منطقه خلیج فارس و در نهایت حمله به جبهه مقاومت بود که با هوشمندانه عمل‌کردن حماس و حمله به اسرائیل نقشه آنها نقش برآب شد.

یعقوبیان حمله ددمنشانه اسرائیل به لبنان را به شدت محکوم کرد و افزود: اسرائیل توان مقابله حمله نظامی رو در رو با جبهه مقاومت را ندارد زیرا هزینه نظامی آنها را امریکا و ناتو دارند پرداخت می‌کنند. چون نمی‌تواند با جبهه مقاومت مستقیماً مبارزه کند همانند درندگان به کشتن مردمان عادی غزه، فلسطین و لبنان چه زن و چه مرد، چه پیر و جوان روی آورده و همچنین اقدام به تخریب ساختمان‌ها و منازل مسکونی می‌کند تا زیرساخت‌های شهری را خراب کند.

وی در پایان گفت: فلسطین که یک کشور اسلامی است به وسیله خبیث‌ترین کفار عالم قصب شده و حکم شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند تا فلسطین و مسجد الاقصی به مسلمانان و صاحبان اصلیش بازگردد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : مهرداد محمدی