وعده مساعد مسئولین نور از حمایت همه‌جانبه اشکواره حسینی
وعده مساعد مسئولین نور از حمایت همه‌جانبه اشکواره حسینی
فرماندار و امام جمعه شهرستان نور: همایش ملی و فرهنگی اشکواره حسینی، یک کار بزرگ ملی در حوزه فرهنگ و هنر و اشاعه فرهنگ مکتب حسینی است و از آن حمایت همه‌جانبه خواهیم کرد.

به گزارش مسئول روابط عمومی اشکواره و خبرنگار سفیر هراز، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی قطعاً حوزه فرهنگی باید در کنار همه امورات جاری مدیران و حاکمیت باشد.

وی ادامه داد: همایش ملی و فرهنگی اشکواره حسینی، یک کار بزرگ ملی است و قطعاً خروجی این کار خوب خواهد بود و امیدوارم که این جشنواره ملی در هر کجای مازندران که برگزار می شود همانند سالیان گذشته باکیفیتی بالا اجرا شود تا بتواند به عنوان یک اثر ملی و اسلامی در ذهن مخاطب ماندگار شود .
فرماندار شهرستان نور در پایان خاطر نشان کرد: چون میزبان بخش تئاتر خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی شهرستان نور می باشد، تا حد توان در بحث مالی حمایتتان خواهیم کرد و در بحث خدمات غیر مالی نیز تلاش می‌کنیم که هر شهری ۲ بیلبورد برای تبلیغ اشکواره اختصاص یابد و در بحث اسکان هنرمندان شهرهای دیگر نیز جایگاه مناسبی فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده امام جمعه شهرستان نور نیز در نشست با شورای سیاست گذاری همایش ملی و فرهنگی اشکواره حسینی گفت: آنچه در توان و اختیار من و همچنین شورای فرهنگ عمومی است دریغ نخواهیم کرد و حمایت همه‌جانبه را از فرمانداری و دستگاه های ذیربط خواهیم داشت. تا انشالله این همایش ملی و فرهنگی اشکواره حسینی در حوزه فرهنگ و هنر و اشاعه فرهنگ مکتب حسینی به بهترین وجه برگزار شود.

امام جمعه و فرماندار شهرستان نور: همایش ملی و فرهنگی اشکواره حسینی، یک کار بزرگ ملی در حوزه فرهنگ و هنر و اشاعه فرهنگ مکتب حسینی است و از آن حمایت همه‌جانبه خواهیم کرد

  • نویسنده : مهرداد محمدی