هزاران سنگر پا به رکاب انقلاب/ لبیک  آملی ها به ارمان های رهبری
هزاران سنگر پا به رکاب انقلاب/ لبیک  آملی ها به ارمان های رهبری
بار دیگر فرزندان رئیسعلی دلواری با یک راهپیمایی باشکوه و کم نظیر وفاداری خود را به امام ره و ارزش های انقلاب نشان دادند و عهد بستند که پیرو راستین ولایت فقیه و ولی امر هستند.

به گزارش سفیرهراز؛همدلی و انسجام مردم شهید پرور آمل در فریاد هزار سنگر که با حضور چشمگیر مردم این شهرستان از میدان قائم تا میدان هفده شهریور ادامه داشت، نشان بیعت مجدد با ولی فقیه بود و توطئه های دشمنان اسلام در هدف قرار دادن ارکان نظام اسلامی را محکوم کردند و خواستار مقابله با هر گونه اغتشاش شدند.
بار دیگر فرزندان رئیسعلی دلواری با یک راهپیمایی باشکوه و کم نظیر وفاداری خود را به امام ره و ارزش های انقلاب نشان دادند و عهد بستند که پیرو راستین ولایت فقیه و ولی امر هستند.
اقشار مختلف مردم آمل در این راهپیمایی میثاق با ولایت با شعارهای: “ما پیرو علی و پیغمبریم حامی انقلاب و این رهبریم و… ام ابیها، اسوه ی زن ها …بر تداوم آرمان های خود با امام ره و رهبر انقلاب مورد تاکید قرار دادند.
جمعیت بیش از ۵ هزار نفری مردم آمل در راهپیمایی خانوادگی با عنوان ” فریادهزارسنگر” بار دیگر به دفاع از نظام اسلامی و ارکان و کیان آن پرداختند.
دبیر بازنشسته در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دشمنان این مرز بوم در تلاش اند با ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از راه تغییر فرهنگ و ضعیف کردن حجاب وارد شوند و به خواسته خود برسند، این اجتماع که برخواسته از دل مردم بود، نشان از درک و و روشنگری آنهاست در برابر بیگانه سازی و جریان های دشمنان، ایستادگی می کنند
وی ادامه داد: خروش کم نظیر اقشار مختلف امت حزب الله و شهیدپرور دیار علویان شهر هزار سنگر آمل در محکومیت اغتشاشات و لبیک عاشقانه به ولایت فقیه، پاسخ مردم این شهرستان به حوادث اخیر بود که به صورت خودش و مردمی از سوی هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف جوانان این شهرستان برنامه ریزی و اجرایی شد.
خانم جوانی که به همراه دختر کوچکش در حال خواندن شعارها بود عنوان کرد: برخی ها انقدر در فضای مجازی غرق شده اند که گمان می کنند با چند استوری و لای می توانند خدشه ای به نظام وارد کنند، اما نمی دانند ستون های این کشور با خون هزاران شهید آبیاری شده است و به این سادگی نمی توانند به خواسته های خود برسند.

علی، دانشجوی رشته حقوق که به همراه دوستانش آمده بود خاطرنشان کرد: به این تجمع امده ایم تا بگوییم گول حرفهای دورغین شبکه های بیگانه را نمیخوریم و دستشان برای ما رو شده است.
وی با بیان اینکه یاواری حماسه ۶ بهمن خاطرنشان کرد: مردم هزار سگر آمل همواره خالق حماسه ساز هستند و در هر برهه از تاریخ زمانی که نیاز بود روی صحنه آمدند و از ارمانهایشان دفاع کردند .
خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط راهپیمایان در راهپیمایی خانوادگی اعتراض به جنایات دشمنان و اغتشاشگران و بی حجاب ها از میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور شهرستان آمل با حضور گسترده مردم آمل همراه بود. راهپیمایان با شعارهای ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم “ما پیرو علی و پیغمبریم حامی انقلاب و این رهبری و… ام ابیها، اسوه ی زن هاست، در تجمع بزرگ فریاد هزار سنگر حاَر شدند. حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان آمل که با همراهی حجت‌الاسلام یعقوبیان امام جمعه آمل، سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل و سایر مسولان شهرستان آمل همراه بود، با وداع با شهید گمنام حاضر در مراسم همراه بود. در پایان مراسم حجت الاسلام عنایت نژاد فرزند شهید در سخنانی مردمی بودن و هماهنگی های اقشار مختلف را از ویژگی های این مراسم عنوان کرد و گفت: فقط خواستیم همدلی مردم آمل و همراهی هزارسنگر را با نظام اسلامی بدون مشارکت دستگاه ها نشان دهیم و بگوییم در برابر اغتشاشات و توهین به نظام اسلامی سکوت نخواهیم کرد. وی با بیان اینکه آمل همان شهر سال ۶۰ است که در برابر منافقان ایستادگی کرد و مردم این شهر از جان گذشتند، گفت: از مسولان می خواهیم در برابر این همراهی مردم، وحدت و همدلی را مدنظر قرار دهند و در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش کنند.