زیرساخت ها مناسب فوتبال مازندران نیست/بازی های جام جهانی اتفاق خوبی برای فوتبال ایران
زیرساخت ها مناسب فوتبال مازندران نیست/بازی های جام جهانی اتفاق خوبی برای فوتبال ایران
بیست و دومین مسابقات جام جهانی فوتبال قرار است از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ در قطر برگزار شود در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران با تیم های ملی انگلستان آمریکا و ولز به ترتیب در ۳۰ آبان چهار و هشتم آذرماه بازی خواهد داشت.

به گزارش سفیرهراز؛بیست و دومین مسابقات جام جهانی فوتبال قرار است از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ در قطر برگزار شود در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران با تیم های ملی انگلستان آمریکا و ولز به ترتیب در ۳۰ آبان چهار و هشتم آذرماه بازی خواهد داشت.

بسیاری از ما صعود خیره کننده ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و شکست تاریخی استرالیا و پیروزی معروف با آمریکا در جام جهانی فرانسه را یک خاطره ابدی در ذهن خود داریم و حتی هنوز با دیدن فیلم های آن حس غرور میگیریم و این روزها نیز که شماره معکوس جام جهانی به صدا درامده قلب ها برای یوزپنگ های ایران عزیز می تپد، شیر پسرانی که تمام عزم خود را جزم کردند برای شادی هم وطنان بتازند و بار دیگر صحنه های خلق کنند که ۸۰ میلیون شادی را حس کنند.

حسین علی تبار بازیکن آملی لیگ برتری فوتبال کشور درگفتگو با خبرنگار ما گفت: فوتبال مازندران حرف اول را میزند، فوتبالیست های بزرگی از این استان در لیگ برتر و تیم های بزرگ بازی می کنند.
وی با بیان حضور یک بازیکن آملی در ترکیب تیم ملی در جام جهانی، عنوان کرد: فوتبال امل جای پیشرفت دارد، و با وجود کمبود زیرساخت ها از ظرفیت خوبی برخوردار است، حضور ابوالفضل جلالی افتخار بزرگی برای فوتبال این شهرستان خواهد بود.
وی با بیان حضورش در تیم ها، عنوان کرد:نوجوانان ذوب اهن اصفهان، جوانان نفت تهران، زیر ۱۸ سال دینامو تفلیس، ملوان بندرانزلی ۲فصل، ۱فصل شهرخودرو مشهد، نیم فصل رایکا بابل، ۱فصل دارایی تهران، ۱فصل در شهرداری قائمشهر و قره باغ اذربایجان بازی کردم.
این فوتبالیست آملی از نبود زیرساخت های فوتبالی در مازندران ابراز ناراحتی کرد و افزود:
در مازندران فوتبالیست های با کیفیتی داریم، اما نبود تیم در لیگ برتر ضعف بزرگی به شمار می رود.
وی ادامه داد: در تیم نساجی نیز دو فصل است بازیکن های بومی کمتر حضور دارند با وجود اینکه بازیکنان حرفه ای زیادی وجود دارد.

علی تبار حضور مافیای فوتبال را به ضرر این ورزش دانست و اظهار کرد: رابطه ها و دلال ها فوتبالیست شدن را سخت و پیچیده کرده، دلال ها باعث می شوند بسیاری با وجود استعدادهای زیاد نتوانند تیم خوبی بازی کنند.
وی ادامه داد: از ۱۲ سالگی در زمین های خاکی روستا فوتبال را شروع کردم و سختی های زیادی تا امروز کشیدم، نبود امکانات و زمین ورزشی مناسب از دغدغه فوتبالیست ها در این شهرستان است که امیدوارم بیشتر به ان توجه شود.

علی تبار با اشاره به بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: با وجودی که فوتبال علاقه های بسیاری از مردم کشورمان است و بازی در جام جهانی اتفاق بزرگی تلقی می شود ما سه بار به جام جهانی رسیدیم و امیدوارم این بار با وجود این که در سخت ترین گروه قرار داریم بهترین نمایش را بازیکنان ثبت کنند و به دور دوم راه پیدا کنیم.
وی ادامه داد: بازیکنان با کیفیت و حرفه ای در لیگ های بزرگی بازی کردند و عملکرد خوبی را ثبت کردند، سطح تیم ملی در حال حاضر خوب است و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و مردم کشورمان خوشحال شوند.

انتهای پیام/