تجلیل ۵۰ همسر شهید و جانباز در آمل/برای شهدا مطالبه گر باشیم
تجلیل ۵۰ همسر شهید و جانباز در آمل/برای شهدا مطالبه گر باشیم

به گزارش سفیرهراز؛سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید مازندران در مراسم تجلیل همسران شهدا و جانبازان که در فرمانداری آمل برگزار شد، گفت: باید نگاه همیاری را در مجموعه داشته باشیم و برای حل مشکلات خانواده شهدا همه وسط میدان باشند، شهید مال همه است و شهید برای همه عزت آورد. وی با بیان اینکه باید […]

به گزارش سفیرهراز؛سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید مازندران در مراسم تجلیل همسران شهدا و جانبازان که در فرمانداری آمل برگزار شد، گفت: باید نگاه همیاری را در مجموعه داشته باشیم و برای حل مشکلات خانواده شهدا همه وسط میدان باشند، شهید مال همه است و شهید برای همه عزت آورد.
وی با بیان اینکه باید مطالبه گری داشته باشیم، عنوان کرد: بنیاد شهید متولی خانواده های شهدا و جانبازان است و نقش پر رنگی باید داشته باشد و در راستای قانون باید خدمت رسانی کند.
مدیرکل بنیاد شهید مازندران یکی از دغدغه خانواده های شهدا را اشتغال فرزندانشان خواند و افزود: تا انجا که بتوانیم دغدغه خانواده های شهید را کمتر کنیم و از این رو می توانیم از ظرفیت قانونی بنیاد شهدی و دستگاه اجرایی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اگر همین قوانین که امروزه معطل مانده و قابلیت اجرا دارد با همت مسئولیت اتفاق بیفتد، قطعا بخشی از این مشکلات حل خواهد شد .
سید عباس حسینی معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل در ادامه گفت: کاری که خانواده شهدا می کنند، زینب گونه است و کار سختی می باشد، به همین خاطر که حضرت زینب س در تاریخ ماندگار شده است .
وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: زینب کبری س توانست کاری کند که به همه تاریخ و جهان نشان دهد که ظرفیت هوشی و عقلی جنس زن بسیار قوی است زن میتواند اقیانوسی باشد از صبر و تحمل می‌تواند، قلع بلندی باشد و خوشحال هستیم که توفیق پیدا کردیم در جمع زینب سیرتان شهر به عنوان میزبان باشیم.
معاون استاندار مازندران تصریح کرد: وظیفه ذاتی ما کم کردن دغدغه فرزندان شهید و جانبازان بالای هفتاد درصد است، عشق و ایثار برازنده خواهرانی است که در این مکان حضوردارند، از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل انتظار داریم آخرین وضعیت اشتغال و تبدیل وضعیت این افراد را گزارش دهد.