آیین تجلیل بازنشستگان پرسنل مجموعه سینماهای بهمن سبز در آمل برگزار شد. این مراسم با هدف تمجید و ترفیع مقام ۱۶ نفز از بازنشستگان این مجموعه با همزمانی اتمام دوره خدمتی آقای حسن مصطفایی مدیریت سینما بهمن آمل ، به همت دفتر امور سینمایی استان به مدیریت سید سعید پورقاسم برگزار گردید. این مراسم با […]

آیین تجلیل بازنشستگان پرسنل مجموعه سینماهای بهمن سبز در آمل برگزار شد.
این مراسم با هدف تمجید و ترفیع مقام ۱۶ نفز از بازنشستگان این مجموعه با همزمانی اتمام دوره خدمتی آقای حسن مصطفایی مدیریت سینما بهمن آمل ، به همت دفتر امور سینمایی استان به مدیریت سید سعید پورقاسم برگزار گردید.
این مراسم با قرائت زیبای اقای صالحی نوجوان آملی آغاز گردید و در ادامه محمد علی کرمی سرپرست سینما بهمن امل به ابراز خوش آمدگویی پرداختند.

این جشن با حضور اقای مهدی معصومی گرجی ریاست حوزه هنری استان ،امیری نیا ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ،و برخی دیگر از مسئولین ،سپاه، انتظامی، نهاد کتابخانه ها ،بسیج هنرمندان و جمی از هنرمندان و علاقمندان به منظور تجلیل از روسا و کارکنان سینمای مازندران پس از ۳۰ سال فعالیت و تلاش در عرصه سینماگردانی با اهدای لوح تقدیر و هدایا برگزار شد.

امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در این مراسم جایگاه سینما را در انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارزشمند عنوان و اظهار کرد: تولید هر یک از کارهای فرهنگی و هنری توسط سینماگرانی اتفاق می‌افتد که برای فرهنگ و هنر جامعه خود اهمیت می‌دهند.
وی افزود: اگر این فعالان هنری به تولید فیلم نمی‌پرداختند مطمئنا وقایعی از تاریخ یک کشور به ثبت نمی‌رسید و فرهنگ و هنر آن جامعه از بین می‌رفت.
امیرنیا ادامه داد: قدردانی و تقدیر از تولیدکنندگان و عوامل سینمایی بسیار حائز اهمیت است چرا که هر یک از آنها در شادی و نشاط مردم تاثیرگذار هستند و باید همیشه قدردان این عوامل هنری بود.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایا از کلیه بازنشستگان تقدیر بعمل آوردند