لزوم فراگیری آموزش های امدادی در جامعه/آمل میزبان کارگروه اموزشی مازندران
لزوم فراگیری آموزش های امدادی در جامعه/آمل میزبان کارگروه اموزشی مازندران
رئیس هلال احمر آمل گفت: وجود قله دماوند، رودخانه خروشان هراز، جاده هراز، جنگل و مراتع شاهد حوادث بسیاری در این منطقه هستیم.

به گزارش سفیرهراز؛جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی هلال احمر آموزش و پیشگیری است، گفت: با توجه اینکه ده کشور پرمخاطره در دنیا هستیم و به لحاظ حادثه خیزی استان مازندران جزو پنج کشور اول است آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه تنوع اقلیمی در آمل باعث ایجاد حوادث زیادی شده است، عنوان کرد: وجود قله دماوند، رودخانه خروشان هراز، جاده هراز، جنگل و مراتع شاهد حوادث بسیاری در این منطقه هستیم.
رئیس جمعیت هلال احمر آمل با تاکید اینکه آموزش عملیات و کمک های اولیه برای نیروهای هلال احمر و آحاد جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان آمل روی گسل زلزله قرار دارد و زلزله های سختی چندین بار در طول تاریخ این شهرستان رخ داده است، بیانگر این است که زلزله خیز هستیم و همیشه باید آمادگی داشته باشیم.
وی آموزش را برای خانواده ها ضروری خواند و اظهار کرد: هر خانواده یک امدادگر باید داشته باشد، خانواده ها می توانند آموزش های رایگان که هلال احمر برگزار می کند شرکت کنند .
نیکزاد در پایان تصریح کرد: در صورت مشکل و یا مشاوره با شماره ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر که شبانه روزی پاسخگو است تماس بگیرند ،حتی بدون سیم کارت و آنتن مشاوره دریافت کنند و یا درخواست کمک کنند.