دفاع مقدس، دفاع از پرچم و عقیده است/ هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش ها
دفاع مقدس، دفاع از پرچم و عقیده است/ هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش ها
امام جمعه آمل گفت: یک چهره جنگ اینهاست، چهره دیگرش ارزش های هفته دفاع مقدس است.

به گزارش سفیرهراز؛

حجت السلام یعقوبیان امام جمعه آمل در آغاز رزمایش بزرگ و سراسری سپاس و میثاق با یاوران ولایت که در حسینیه سپاه آمل برگزار شد، گفت: زمانی که پرچم توحید به احتزار در میاید و پرچم کفر به زمین کشیده می شود، یوم الله است،  جمهوری اسلامی بعد از هزار و اندی سال حکومت،  پرچم توحید را با دفاع مقدس به احتراز دراورد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، دفاع از پرچم و عقیده است، عنوان کرد: ایام الله است و باید همیشه در جامعه  این را زنده نگهداریم، ارزش ها را باید فریاد زد تا ارزش های جامعه فراموش نشود.

امام جمعه آمل ادامه داد: رمز دفاع مقدس این است که باید ارزش های دفاع مقدس زنده باشد، در تمام دنیا جنگ وجود داشت، اما آنچه این جنگ را دفاع مقدس کرد ارزش ها و اعتقادات آن بود.

وی با تاکید اینکه همه هشت سال جنگ تحمیلی توپ و تانک نبود، خاطرنشان کرد: یک چهره جنگ اینهاست، چهره دیگرش ارزش های هفته دفاع مقدس است.

امام جمعه آمل تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس فقط نباید چهره توپ و تانک را به دیگران نشان دهیم، بلکه فرصتی است برای معرفی و تبیین ارزشهاست، در هفته دفاع مقدس در حوزه اندیشه تعلقات قلبی در حد اعجاز نشانده است.

سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه آمل سلام فرمانده و صاحب زمان را رمز شروع این رزمایش عنوان و مطرح کرد: رزمایش بزرگ و سراسری سپاس و میثاق با یاوران ولایت دیدار با بیش از هزار شهید شهرستان آمل به مناسبت  هفته دفاع مقدس در گروه‌های چندگانه سرکشی بصورت همزمان در سراسر استان و شهرستان آمل با هماهنگی ۷۷ اکیپ آغاز شد.