تیر دشمن سمت اعتقادات ماست/شبیخون فرهنگی برای برده داری نوین
تیر دشمن سمت اعتقادات ماست/شبیخون فرهنگی برای برده داری نوین
فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت:جنگ امروز را مقدمه فتح فلسطین خواند و اظهار کرد: امروز پشت دیوار بیت المقدس هستیم و ساعت ورود ما معلوم است، کار اسرائیل تمام شده، این مقدمه فتح فلسطین خواهد بود و کلید رمز فرج است .

به گزارش سفیرهراز؛حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در گردهمایی فعالان فرهنگی شهرستان آمل که در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد گفت: آمریکا می خواست اینترنت را فراگیر کند تا با شبیخون و تهاجم فرهنگی برده داری نوین را که تسخیر قلب هاست رواج دهد.
وی با بیان اینکه در هر برهه از تاریخ دشمنان برای شکستمان تلاش کردند، عنوان کرد: روزی صفا و مروه یاران امام در شکنجه لاجوردی ها بود و زمزم انقلاب از آن بیرون زد، بعد از انقلاب هر بازی دشمنان درآوردند، از بنی صدر بازرگان تا غائله های گنبد و ۶ بهمن اما باز صفا و مروه نیروهای مردمی بودند که زمزمه جهاد فی سبیل الله از آن متولد شد.
فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: به مدت۱۰ سال تا ۷۶ به بعد فرهنگی را دشمنان شروع کردند، در فتنه ۷۸، زمزم راهیان نور بود و بلباسی ها و حججی ها متولد شدند و باعث شد ما در کرمانشاه نجنگیم، دستگاه شهدا آنان را تربیت کرد و مدافعان حرم شدند.
وی با تاکید اینکه از ۷۸، به مدت ده سال دشمن روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کرد، خاطرنشان کرد: باور غلط در جامعه رواج دادند، اما با معرفت و بصیرت فتنه ۸۸ جمع و از آن اربعین متولد شد، دنیای جهانی الکترونیک و زیست بوم جدیدی درست کرد و سعی کردند هویت را تغییر دهند و مرجع اجتماعی عوض شد.
یکتا تصریح کرد: امروز در بحث اقتصادی هر تحریمی می‌خواستند انجام دادند، از این تحریم ها سخت تر نیست، باتدابیری که انجام می شود در دانش بنیان، کشاورزی، صنعت، قطب بندی جدیدی در جهان ایجاد خواهد شد .
وی جنگ امروز را مقدمه فتح فلسطین خواند و اظهار کرد: امروز پشت دیوار بیت المقدس هستیم و ساعت ورود ما معلوم است، کار اسرائیل تمام شده، این مقدمه فتح فلسطین خواهد بود و کلید رمز فرج است .
این فعال فرهنگی اغتشاشات این روزها را به حجامت تشبیه کرد و افزود: دشمن با تمام امکانات آخرین سرمایه هایش را آورد، اما نتیجه نگرفت، حجامت سخت است، خونریزی دارد، درد دارد اما نهایتش فرد سالم خواهد شد، این جریانات نیز همین است کشورمان چندین بار در برهه‌هایی از تاریخ بالا آورد ولی بعد حالش خوب شد .
وی نشانه تیر دشمن را به سمت تفکر و اعتقادمان دانست و بیان کرد: دلها را قبل از ظهور امام زمان امتحان میکنند، جوانان ما امروز آماده شنیدن هستند دروازه های دل را به سوی ایشان باز کنید.