توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به نیازمندان آملی/کمک های مومنانه همچنان تداوم دارد
توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به نیازمندان آملی/کمک های مومنانه همچنان تداوم دارد
فرمانده سپاه آمل گفت: در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی با چشم‌انداز ۲۰ هزار تایی که در ابتدای سال اعلام کردیم به حمدالله به همین چشم انداز هم رسیدیم و امروز هم بسته 1300 بسته معیشتی را به مناسبت شب عید برای نیازمندان کرونایی اهدا خواهد شد.

به گزارش سفیرهراز؛این روزها هر چقدر هوا سرد می شود، اما در مقابل سیل بیشتری مهربانی و از فداکاری ها جامعه را گرم می کند، نزدیک عید است و چظم های زیادی منتظرند.
جابر عسگری، فرمانده سپاه آمل در حاشیه توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی با چشم‌انداز ۲۰ هزار تایی که در ابتدای سال اعلام کردیم به حمدالله به همین چشم انداز هم رسیدیم و امروز هم بسته ۱۳۰۰ بسته معیشتی را به مناسبت شب عید برای نیازمندان کرونایی اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه گروه هدف توسط حوزه ها و پایگاهای بسیج شناسایی شدند، عنوان کرد: این بسته‌ها از طریق پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج به دست نیازمندان خواهد رسید، ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.
فرمانده سپاه آمل حمایت از نیازمندان و توزیع سبدهای کالا را ادامه داد خواند و اظهار کرد: این کمک ها تدوام خواهد داشت، برنامه بعدی ما در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی است و در شب عید فطر نیز کمک مومنانه خواهیم داشت و با کمک و پشتیبانی فرماندار و سایر خیرین هم بتوانیم توزیع این بسته‌ها را ادامه دهیم.
وی با تاکید اینکه بسیج باید در کنار مردم باشد، خاطرنشان کرد: همچنان که از ابتدای انقلاب بسیج در کنار مردم بود، این اتفافات خوب رقم خورده است، جامعه نیاز به افرادی داشت که در چندین مرحله وسیع در حوزه مسائل معیشتی و سلامت میدان باشد.
عسگری سپاه و بسیج را در همه موارد حساس کمک رسان جامعه خواند و بیان کرد: حضور پر رنگ سپاه و بسیج در زمان سیل ، زلزله و بحران های که به وجود می آید باعث حل بسیاری از مشکلات شده است، امروز هم این حضور باعث دلگرمی جامعه است و بسیاری از حساسیتها را کاهش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از وظایف عمده سپاه کمک رسانی و یاری جامعه بخصوص در شرایط بحرانی و ویژه بوده است که خوشبختانه تا به امروز توانسته امید و اعتماد خوبی را درجامعه تداعی کند.