افتتاح پروژهها هفته دولت در آمل
افتتاح پروژهها هفته دولت در آمل

ذات الله زارعی، فرماندار ویژه آمل در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: در طول یکسال گذشته سیصد و شصت و پنج طرح با اعتبار و ارزش ریالی بیش از دو هزار و دویست و شصت و شش میلیارد تومان اجرا شد که بیشتر در حوزه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، […]

ذات الله زارعی، فرماندار ویژه آمل در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: در طول یکسال گذشته سیصد و شصت و پنج طرح با اعتبار و ارزش ریالی بیش از دو هزار و دویست و شصت و شش میلیارد تومان اجرا شد که بیشتر در حوزه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، اجرای طرح هادی، افتتاح فیبر نوری و .. بود.

وی با بیان پروژه های نیمه کاره آمل، عنوان کرد: پروژه محور هراز با اعتبار بیش از چهارصد و شصت میلیارد تومان به عنوان یک پروژه ملی محسوب می شود، گازرسانی محور لاسم_زیار، پل نوا لاریجان که بیش از شانزده سال بلاتکلیف مانده بود این رو با پیگیری هایی که صورت گرفت به اتمام رسید، پل چنگمیان، دوربرگردان قلعه کش نیز از دیگر پروژه هاست.
جمشید نیکزاد، رئیس جمعیت هلال احمر آمل در آیین کلنگ زنی ساخت انبار امدادی این شهرستان گفت: انبار امدادی جمعیت هلال احمر قرار است به مساحت یک هزار و یکصد متر مربع در زمین ده هزار متری بنا شود.
وی با تاکید شرایط اقلیی آمل در حوادث، خاطرنشان کد:با توجه به اینکه آمل شهرستانی است که سابقه حادثه خیزی از قبل دارد، از طرفی هم پنج شهر را در خود گنجایده و از طرفی تقریبا جمعیت بالغ بر پانصد هزار نفر را به خود اختصاص داده که بر اساس استاندارد سه درصد جمعیت باید دپو اقلام امدادی را داشته باشیم.


نیکزاد ادامه داد: متاسفانه این میزان دپو را در شهرستان نداشتیم، با ساخت این انبار امدادی مشکل دپو سه درصد از جمعیت شهرستان که اقلام امدادی باید داشته باشید، مرتفع خواهد شد.
وی پیش بینی هزینه اولیه را دوازده میلیارد تومان خواند و اظهار کرد: ما معین شهرستانهای اطراف و هم معین استان تهران هستیم، بنابراین می طلبید که ما یک انبار استاندارد در شان شهرستان آمل داشته باشیم، که امیدواریم در کمتر از دو سال به اتمام برسد.

فریبرز نیکوکار رئیس کمیته امداد امام خمینی ره آمل در حاشیه اهدای ۲۳ سری کالای جهیزیه به مناسبت هفته دولت گفت: درراستای ترویج سنت حسنه ازدواج امروز ۲۳ سری جهیزیه به ارزش هر جهیزیه ۶۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام ره اهدا شد.
وی ادامه داد: با مشارکت مردمی و منابع کمیته امداد توانستیم کالای اساسی و ضروری زندگی را تهیه کنیم تا این زوج های جوان با دغدغه کمتری زندگی مشترک را آغاز کنند.