وداع آملی ها با شهید گمنام در نخستین شب قدر
وداع آملی ها با شهید گمنام در نخستین شب قدر

سرهنگ داغمه چی فیروزجایی، فرمانده سپاه آمل در گفتگو با خبرنگار سفیرهراز گفت: پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در ۲۰ فروردین و اولین شب قدر مهمان مساجد حسینیه ها و مردم شهید پرورش آمل خواهد بود که حضور پیکر شهید به مراسم قدر رنگ و بوی معنوی دیگری می […]

سرهنگ داغمه چی فیروزجایی، فرمانده سپاه آمل در گفتگو با خبرنگار سفیرهراز گفت: پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در ۲۰ فروردین و اولین شب قدر مهمان مساجد حسینیه ها و مردم شهید پرورش آمل خواهد بود که حضور پیکر شهید به مراسم قدر رنگ و بوی معنوی دیگری می بخشد.
وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا باعث می‌شود تا جوانان بر شهدا تجدید میثاق کنند، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم پر فیض معنوی وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس با توجه به درخواست شهروندان تلاش شده این برنامه در هر مسجدی که درخواست دهند و در مدت زمان مشخص برگزار شود و پیکر شهید با خودروی ویژه به مساجد و در جمع سایر عزاداران و روزه داران قرار گیرد.
فرمانده سپاه آمل با اشاره به ارزش شهدا در جامعه، خاطرنشان کرد: شهدا نقش تاثیرگذاری در جامعه امروز دارد و باید فرهنگ شهدا بیش از گذشته در جامعه ترویج یابد.
وی با تاکید اینکه همیشه استقبال خوبی از شهدای داشتیم، اظهار کرد: این نشان از وجود روحیه ایثار و شهادت در جامعه است و مردم ارزش شهدا و ایثارگری آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس را می دانند .
داغمه چی برگزاری یادواره ها برای آشناسازی جوانان و فداکاری ها و ایثارگری‌های دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: باید تلاش کنیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری گام برداریم، شهدا با رشادت‌ها و ایثارگری‌های در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادند و پای ارمان هایشان مانند.