اعزام ۶۰۰ آملی به راهیان نور/حافظ فرهنگ شهادت باشیم
اعزام ۶۰۰ آملی به راهیان نور/حافظ فرهنگ شهادت باشیم

به گزارش سفیرهراز؛   پدران و مادران شهدا نخستین راهیان نور بودند که به دنبال یوسف های خود، مسیری را رقم زدند که سالهاست چراغ راهی شده است که به خود بیاییم، مسیری که داستان های بیشماری دارد و از سال ۷۲ تا به امروز نه تنها عید را جور دیگری برایمان رقم می زند. […]

به گزارش سفیرهراز؛

 

پدران و مادران شهدا نخستین راهیان نور بودند که به دنبال یوسف های خود، مسیری را رقم زدند که سالهاست چراغ راهی شده است که به خود بیاییم، مسیری که داستان های بیشماری دارد و از سال ۷۲ تا به امروز نه تنها عید را جور دیگری برایمان رقم می زند.

همین مسیر نورانی باعث شده میلیاردها دلار هزینه های دشمن برای جنگ نرم، هدر برود و تضمینی برای حکومت اسلامی باشد.

جابر عسگری، فرمانده سپاه آمل در گفتگو با خبرنگار سفیرهراز با اشاره به اعزام  ۱۳ اتوبوس از آمل به راهیان نور جنوب گفت: به سرزمین مقدس جبهه های حق علیه باطل، امشب پنج اتوبوس اعزام شد و شش اتوبوس هفته گذشته  اعزام شدند و برگشتند و دو اتوبوس هم در روز های آتی اعزام خواهند شد .

وی با بیان اینکه باید به نحوه احسنت از فضای راهیان نور استفاده کرد، یاداور شد: حرکت راهیان نورکه چند سال است شروع شده، روز به روز در کشور توسعه پیدا کرده و بسیار خرسند هستم، این حرکت بسیار پر برکت میدانیم که هر انسانی برای معنویت صفا، اخلاص، انسانیت ارزش قائل است.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: باید مکان ها و مناطق عملیاتی راهیان نور را با ارزش  بدانیم، که هشت سال دفاع مقدس در چه سرزمینی شکل گرفت و بیش از ۲۳۰هزار شهید تقدیم انقلاب شد .

وی فرهنگ شهادت و دفاع مقدس را پادزهری در مقابل حملات استکبار جهانی و این انقلاب خواند و اظهار کرد: ما این فرهنگ را باید حفظ کنیم و نسل های جدید ما باید بدانیم که چگونه مردمان ما جانانه دفاع کردند، مانند دشت خرمشهر، طلایه، هویزه و مکان های دیگر باید از نزدیک ببینند، که چگونه این سرزمین ما دفاع شد.

عسگری ادامه داد: درمقابل استکبار جهانی این فرهنگ شهادت، فرهنگ عاشورایی و فرهنگ دفاع است که یکی از بهترین مکان ها و بهترین حرکت ها، راهیان نور است.

وی هدف اصلی دشمن این است که راهیان نور ادامه پیدا نکند، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی بسیار کار می کنند که چه حرکتی جمهوری اسلامی انجام میدهد و همه دنبال تفریح هستند، در حالی که در هوای گرم برای شهدا به مناطق جنوبی می روند.

فرمانده سپاه آمل قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا خواند و بیان کرد: آنچه کشورمان را امروز تبدیل به یک کشور قدرتمند منطقه ای کرد، چیزی نیست جز برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا که ما با عهد و پیمانی که بستیم، پایبند باشیم.

وی وظیفه امروز را انتقال فرهنگ شهادت به نسل های دیگر دانست و عنوان کرد: باید به نسل های جوان ترانتقال دهیم و این زمینه ظهور دولت حضرت مهدی عج الله قرار دهیم و امیدوارم با ازبین رفتن کرونا سال بعد با بیش از دو برابر کردن این ظرفیت اتوبوس در خدمت همشهریان آملی باشیم