آیین تجلیل از اصحاب رسانه مازندران برگزار شد
آیین تجلیل از اصحاب رسانه مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر امروز آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان با حضور خبرنگاران،عکاسان و تصویربرداران فوتبالی استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد. این مراسم با اجرای حسن عبدالهاشم پور و با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رحیم درزی […]

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عصر امروز آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان با حضور خبرنگاران،عکاسان و تصویربرداران فوتبالی استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

این مراسم با اجرای حسن عبدالهاشم پور و با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،سهرابی و امیدی نواب رئیس هیات فوتبال استان، پازوکی و صانعی دبیر و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران و جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان ساری صورت گرفت.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این مراسم گفت: بسیار خوشحالیم که برای سومین سال پیاپی از شما عزیزان میزبانی می کنیم و برگزاری این آیین تجلیل یک افتخار بزرگ برای هیات فوتبال مازندران خواهد بود.

وی در ادامه افزود: رسانه و خبرنگار، رکن جدانشدنی هر سازمانی است که به اعتقاد بنده باید از همه ی ظرفیت های آن در جهت بازدهی بیشتر هر مجموعه استفاده کرد و هدف ماهم اعتلای فوتبال مازندران با کمک و همراهی شما عزیزان است.

رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد: ارتباط اصحاب رسانه و هیات فوتبال مازندران تنها مختص به این مراسم نیست و قطعا در آینده با برنامه ریزی همکاران روابط عمومی هیات فوتبال استان این ارتباط استمرار خواهد داشت.

رحیم درزی خلردی در پایان بیان داشت: امیدوارم تا همیشه مخابره کننده بهترین اتفاقات در ورزش استان پر افتخار مازندران به ویژه فوتبال این خطه سبز و زیبا باشید.

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان مازندران با اهدا لوح و هدیه یادبود به خبرنگاران و عکاسان حاضر در مراسم و همچنین قرعه کشی ۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به پایان رسید.