خدمت به مردم وظیفه و یکی از افتخارات ماست/ رضایت مردمی در ارزیابی عملکرد انتظامی
خدمت به مردم وظیفه و یکی از افتخارات ماست/ رضایت مردمی در ارزیابی عملکرد انتظامی
فرمانده نیروی انتظامی مازندران: از تلاش مجموعه انتظامی شهرستان آمل قدردانی کرده و امیدواریم همین روند مردمی بودن، در کنارمردم بودن و برای مردم بودن ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرهراز، جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان مازندران با شهروندان ظهر دوشنبه ۳۰ مهرماه در مسجد امام‌رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.
در این ملاقات حضوری که سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران و معاونین این سازمان حضور داشتند، شهروندان آملی و شهرستان‌های همجوار دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با فرماندهان انتظامی در میان گذاشتند.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران ضمن قدردانی از همکاری مردمی با نیروهای انتظامی(ناجا) و حمایت شهروندان آملی گفت: در این ۱۹۷ یا دوشنبه های مردمی موضوعات و دغدغه مردمی بسیاری مطرح شد که با پیگیری همکاران در کوتاهترین زمان ممکن حل خواهد شد.
سردارمفخمی خدمت به مردم را وظیفه و یکی از افتخارات نیروی انتظامی خواند و افزود: هدف از برگزاری سامانه ۱۹۷ یا دوشنبه های مردمی را سهولت دسترسی شهروندان به خدمات انتظامی است و به جهت اینکه ممکن است برای برخی از هم استانی عزیز دسترسی به پلیس سخت باشد، بنده به همراه مجموعه معاونین تخصصی انتظامی استان روزهای دوشنبه هردو هفته دریکی از شهرستان‌ها حضور پیدا خواهیم کرد تا مشکلات و دغدغه مردمی را از نزدیک بشنویم و درهمان شهرستان رسیدگی و حل و فصل نماییم.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران از رضایت مردمی در ارزیابی عملکرد انتظامی شهرستانهای زیرمجموعه اعلام کرد و تصریح کرد: از تلاش مجموعه انتظامی شهرستان آمل قدردانی کرده و  امیدواریم همین روند مردمی بودن، در کنارمردم بودن و برای مردم بودن ادامه داشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران درپاسخ به یکی از مطالبه مردمی که اضافه کردن مقر انتظامی در دابودشت بود، عنوان کرد: داشتن امکانات و اهداء زمین برای ما ملاک نیست بلکه ۳مولفه آمایش جمعیت، جغرافیای منطقه و میزان جرم جهت احداث مقر نیروی انتظامی ملاک اصلی ماست و مورد طرح شده با توجه به آمایش سرزمینی درحال بررسی قرار گرفته و نتیجه اعلام می شود.
این مقام مسئول در پایان گفت: شهرستان آمل به دلیل مسافرپذیری و گذرمسافرین به عنوان گلوگاه امنیتی دارای حساسیت ویژه ای محسوب می شود و الحمدالله در بحث نیروی انسانی و داشتن امکانات نسبت به کل کشور وضعیت مناسب‌تری داریم و که این جزء افتخارات ماست.

انتهای پیام/