بستری نزدیک به ۴۰ بیمار بدحال کرونایی در آمل/ویزیت سرپایی به ۵۰۰ نفر رسید
بستری نزدیک به ۴۰ بیمار بدحال کرونایی در آمل/ویزیت سرپایی به ۵۰۰ نفر رسید
فرماندار آمل گفت: مجموعا ۱۵۲ نفر در ۵ بیمارستان آمل بستری هستند و در شبانه روز گذشته مجموعا ۴۰ بستری جدید در بیمارستان های آمل ثبت شده و ۱۵ بیمار نیز ترخیص شدند.

به گزارش سفیر هراز،سید عباس حسینی فرماندار آمل در گفت وگو با خبرنگار سفیرهراز با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در آمل گفت: روند افزایشی درگیری بیماری کرونایی در چند هفته گذشته سبب افزایش تعداد بیماران بستری شده است و در مدت کوتاهی وضعیت شهرستان از وضعیت آبی به زرد، نارنجی و قرمز تغییر کرد.
وی با بیان اینکه مجموعا ۱۵۲ نفر در ۵ بیمارستان آمل بستری هستند، عنوان کرد: در شبانه روز گذشته مجموعا ۴۰ بستری جدید در بیمارستان های آمل ثبت شده و ۱۵ بیمار نیز ترخیص شدند.
فرماندار آمل ادامه داد: متاسفانه ۳۸ نفر بیمار کرونایی در بخش ویژه بیمارستان ها بستری هستند  و در شبانه روز گذشته  ۵۰۶ نفر نیز به صورت سرپایی ویزیت شدند.
وی با تاکید بر تزریق دز سوم واکسن کرونا از سوی شهروندان اظهار کرد: ۷۸۶ هزار دوز واکسن در نوبت های مختلف تا امروز در آمل تزریق شده  و امروز ۱۸ بهمن ماه،  ۱۸۱۷دوز در هر سه نوبت تزریق شده است،.
حسینی با تاکید پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن از سوی شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه علائم سرماخوردگی را امیکرون بدانند و در صورت بروز بیماری خود را قرنطینه کرده تا زنجیره این بیماری متوقف شود.
وی تصریح کرد: مردم همچنان باید توصیه ها را جدی بگیرند و موارد بهداشتی را رعایت کنند، از جامعه انتظار می رود مانند گذشته رفتار کنند، دورهمی و تجمعات حضور پیدا نکنند و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات ضروری مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.