کشف احتکار ۴ تن برنج تنظیم بازاری در آمل
کشف احتکار ۴ تن برنج تنظیم بازاری در آمل
فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان آمل از کشف تقریبا ۴ هزار کیلو برنج احتکار شده در آمل خبر داد.

به گزارش سفیر هراز،عباسی فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: مطابق با مصوبات قرارگاه طرح شهید امانی ۲ هزار تن برنج تنظیم بازاری، برنج جی تی سی، برنج هندی به جهت شکستن قیمت برنج و نوسان قیمت وارد استان مازندران شد.
وی با بیان نظارت دقیق در کالاهایی اساسی از جمله برنج ، عنوان کرد: به خاطر نداشتن مشکلات اداری  اتحادیه خواربار  مطابق با مصوبه تنظیم بازار استان این برنج ها به فروشگاه‌های بزرگ مانند کورش مارکت، جامبو و…تحویل داده شده است.
فرمانده حوزه بسیج اصناف ادامه داد: با قیمت مصوب ۱۸۵۰۰ تومان به ازای هر کیسه برنج ۱۰ کیلویی با برند جی تی سی و بازرگانی دولتی باید به دست مصرف‌کننده برسد.
وی از کشف  تقریبا ۴ هزار کیلو برنج احتکار شده در آمل خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه بعضی از فروشندگان عمده اتحادیه خواربار برنج احتکار  و  به قیمت ۳۱ هزارتومان به فروشگاهها می فروشند‌.
عباسی تصریح کرد تعداد ۱۰۰ کیسه برنج تنظیم بازار در یکی از فروشگاه‌ها متخلف چند روز قبل  کشف و ضبط شد و پرونده به تعزیرات داده شده است.
وی با تاکید اینکه هر گونه احتکار و خلل در تنظیم بازار را جرم خواند و خاطرنشان کرد: امروز هم با گزارش مردمی که به دست ما رسید که تمام بازدیدها با حضور نماینده تعزیرات، جهاد کشاورزی و بازرسان صنعت معدن و تجارت و بازرسان بهداشت و درمان، بازرسان طرح شهید امانی ۲۷۵ کیسه احتکار شده کشف و ضبط کردیم که پرونده تحویل تعزیرات گردید.