درخشش بسیج در ایجاد امنیت ملی و رفاه اجتماعی / توجه به نقش پر رنگ جوانان در مساجد
درخشش بسیج در ایجاد امنیت ملی و رفاه اجتماعی / توجه به نقش پر رنگ جوانان در مساجد
فرمانده سپاه آمل گفت: نقش نوجوانان و جوانان را در مسجد باید زیاد کنیم و تلاش کنیم تا حضورشان در برنامه های مساجد افزایش یابد.

سرهنگ داغمیچی فرمانده سپاه ناحیه آمل در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج خدمتگذار، امیدافرین،افتخار ملی شعار امسال بسیج است، تا زمانی که فرصت خدمت را داریم، باید خادم خوبی برای ملت باشیم.
وی با بیان فعالیت های بسیج در جامعه عنوان کرد: در این هفته بازسازیی ۵ گلزار شهید، توزیع ۱۰ هزار پرس بین نیازمندان، ابرسانی ۴ روستا، اشتغال زایی ۱۲ نفر، ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.
فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: توزیع غذایی گرم در بین نیازمندان به ارزش۱۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از ابتدای امسال از طرف بسیج انجام شد.
وی از اقدامات بسیج چامعه پزشکی در جامعه خاطرنشان کرد: به ۱۶۶ نفر مجمع جامعه پزشکی خدمات ارائه می کند و همچنین تجهیزاتی چون کپسول اکسیژن، تشک مواج و.. به بیماران نیازمند اهدا می شود، حدود ۵۰ پزشک و پیرا پزشک برای موکب های اربعین کربلا به نجف اعزام شدند و ۴۰۰ میلیون دارو تامین شد.
داغمیچی تصریح کرد: خدمات دندان پزشکی به هزار و ۲۰۰ نفر ارائه شد و برای بیماران قند خون و فشار خون در محلات خدمات انجام می شود.
فرمانده سپاه آمل با تاکید اینکه بسیج همیشه پرچمدار صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: هزار و دویست عنوان برنامه در هفته بسیج در بخشهای مختلف تربیتی و بصیرتی، بسیج سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، عملیات دفاعی، ورزشی، عمرانی، بهداشت، درمان و محرومیت زدایی برگزار شده است.
وی ادامه داد: در افتتاح پروژه خانه محروم، ۲۰ خانه محروم آماده است که در این هفته ۱۴ خانه افتتاح می شود، که در مجموع ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تاکید اینکه باید به پر رنگ کردن نقش نوجوان و جوان را در مسجد تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: نقش نوجوانان و جوانان را در مسجد باید زیاد کنیم و تلاش کنیم تا حضورشان در برنامه های مساجد افزایش یابد.