بیش از ۸۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس/ هفته دفاع مقدس فرصتی برای دشمن شناسی و جهاد تبیین
بیش از ۸۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس/ هفته دفاع مقدس فرصتی برای دشمن شناسی و جهاد تبیین
فرمانده سپاه آمل گفت: امسال برنامه ویژه‌ای به منظور سپاس از خانواده‌های شهدا رزمایش بزرگ و سراسری سپاس و میثاق با یاوران ولایت را همزمان در سراسر کشور در این شهرستان آغاز کردیم.

به گزارش سفیرهراز؛

سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه آمل  در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس که در سپاه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه  اربعین را از خون شهدا داریم، گفت: این امنیت و آرامش امروز با خون این شهدا به دست آمده و مدیون آنها هستیم.

وی با بیان اینکه  از خود گذشتگی ها و شهادت جزء ای از دفاع مقدس است، عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی از سوی پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت بسیج و گردان‌های مقاومت دستور کار قرار می‌گیرد.

داغمه چی از برگزاری ۱۱۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: با بیش از ۸۰۰ برنامه از سوی پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال برنامه ویژه‌ای به منظور سپاس از خانواده‌های شهدا رزمایش بزرگ و سراسری سپاس و میثاق با یاوران ولایت را همزمان در سراسر کشور در این شهرستان آغاز کردیم.

فرمانده سپاه آمل دیدار با خانواده های شهدا را امری ضروری خواند و تاکید کرد:این رزمایش با بیش از هزار شهید در شهرستان آمل در گروه‌های چندگانه سرکشی به صورت همزمان از اولین روز هفته دفاع مقدس با هماهنگی ۷۷ اکیپ آغاز شده که با شناسایی انجام شده دیدار ۶۳۴ خانواده شهید اعم از والدین، همسر و فرزندان شهدا دستور کار قرار گرفت.

وی  رزمایش یاوران ولایت را  به منظور تکریم، رفع مشکلات و شنیدن خواسته‌های خانواده‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: این خانواده‌ها بر ادامه راه شهدا و تکیه بر راه امام ره  تاکید کردند تا فراموش نشود و ادامه دهنده راه شهدا و گوش به فرمان رهبری باشیم.

فرمانده سپاه امل تصریح کرد: این دیدار در یک روز کامل اولین روز هفته دفاع مقدس اختصاص داده شده و تا غروب ادامه داشت.

وی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد: برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در روز پنجشنبه در میدان ۱۷ شهریور، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدا، حضور در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های این ایام  است.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: زنگ حماسی انقلاب در مدرسه علامه حسن‌زاده آملی، برگزاری مراسم سالگرد علامه حسن زاده املی و همچنین نهضت روشنگری به منظور جهاد تبیین با توجه به منویات مقام معظم رهبری دستور کارقرار گرفته است.

وی از افتتاح ۱۲ واحد مسکونی خبر داد و اظهار کرد:و همچنین  پروژه عمرانی در روز چهارشنبه افتتاح می‌شود، توزیع یک هزار بسته معیشتی، یادواره شهدای سلامت، جشنواره سرود به منظور شناسایی فرهنگ سرود شهرستان هم از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.