شهید سلیمانی نمونه بارز جهاد تبیین/کار برای رضای خدا انسان را جاودان می کند
شهید سلیمانی نمونه بارز جهاد تبیین/کار برای رضای خدا انسان را جاودان می کند

سرهنگ عابدین داغمیچی، فرمانده سپاه آمل در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همراه رونمایی از یادبود و اکران فیلم مستند حاج قاسم بود، گفت: یکی از ویژگی های سردار سلیمانی این بود که برای رضای خدا کار می کرد و همین ویژگی بس باشد که کار را برای رضای […]

سرهنگ عابدین داغمیچی، فرمانده سپاه آمل در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همراه رونمایی از یادبود و اکران فیلم مستند حاج قاسم بود، گفت: یکی از ویژگی های سردار سلیمانی این بود که برای رضای خدا کار می کرد و همین ویژگی بس باشد که کار را برای رضای خدا انجام دهیم غیر این باشد ضرر خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در صحنه‌های مختلف جبهه مقاومت حضور داشت، عنوان کرد: شبانه روز بی نام و نشان کارهای بزرگی انجام می داد که تنها بین او و خدا می ماند و در نهایت جاودان شد.
فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: این سردار رشید حتی در سخت ترین موقعیت های همواره خدا را ناظر بر اعمال خود می دانست و تنها برای رضای الهی کار می کرد.
وی ویژگی دوم سردار سلیمانی را تبیین خواند و اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند،
مکتب شهید سلیمانی نمونه بارز جهاد تبیین و بصیرت و منظومه کامل دشمن شناسی است.
داغمیچی ادامه داد:امروز نقش ما در جهاد تبیین باید پر رنگ باشد، بزرگترها از دستاوردهای نظام به فرزندان بگویند، این افتخار ماست که روزی پزشک از هند می آمد ولی امروز هر شهری پزشک متخصص داریم.
وی با تاکید اینکه بزرگان ما باید برای جوانان بازگو کنند که این انقلاب ارزان به دست نیامده است، خاطرنشان کرد: مردم ما قبل و بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس چه سختی هایی و مشکلاتی را تحمل کردند و بر آنها چه گذشته است.