نمایش محصولات فناوری شرکت های دانش بنیان در قالب توریسم فناوری
نمایش محصولات فناوری شرکت های دانش بنیان در قالب توریسم فناوری

دبیر قرارگاه دانش بنیان شهرستان آمل با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و فناور شهرستان آمل از توان فناوری بسیار خوبی برخوردارند عنوان کرد: در قرارگاه دانش بنیان این شهرستان، طرح توریسم فناوری با هدف ارائه توانمندی محصولات دانش بنیان با سطح فناوری بالا است به تصویب رسید. محمد ابراهیم پور اعلام کرد: در […]

دبیر قرارگاه دانش بنیان شهرستان آمل با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و فناور شهرستان آمل از توان فناوری بسیار خوبی برخوردارند عنوان کرد: در قرارگاه دانش بنیان این شهرستان، طرح توریسم فناوری با هدف ارائه توانمندی محصولات دانش بنیان با سطح فناوری بالا است به تصویب رسید.

محمد ابراهیم پور اعلام کرد: در این مصوبه، مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل با همکاری شهرداری آمل در یکی از پارک های فضای سبز، مکانی را برای نمایش فناوری های آمل با تامین مالی شرکت های دانش بنیان در نظر خواهند گرفت تا گردشگران ضمن استفاده از فضای تفریحی، از ظرفیت های علمی و فناوری مطلع شوند.

دبیر قرارگاه دانش بنیان گفت : شهرستان آمل ظرفیت های استانی و ملی دارد و ما باید تلاش کنیم پتانسیل های بالقوه و بالفعل را در درجه اول به همشهریان و سپس به گردشگران به نمایش در بیاوریم. فضاهای بلا استفاده در شهر وجود دارد و می توان در این مکان ها، طرح های کارشناسی را با حداقل هزینه اجرا کرد.