افتتاح نمایشگاه اسوه در آمل
افتتاح نمایشگاه اسوه در آمل

سرهنگ عابدین داغمیچی، فرمانده سپاه آمل در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسوه به خبرنگاران گفت: سیصد و نود و هفت پایگاه در آمل وجود دارد که از این بین بیست و پنج پایگاه به عنوان پایگاه اسوه و نمونه حوزه های مقاومت معرفی شدند و در نمایشگاه حضور دارند. وی با بیان اینکه تعامل بین مسجد […]

سرهنگ عابدین داغمیچی، فرمانده سپاه آمل در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسوه به خبرنگاران گفت: سیصد و نود و هفت پایگاه در آمل وجود دارد که از این بین بیست و پنج پایگاه به عنوان پایگاه اسوه و نمونه حوزه های مقاومت معرفی شدند و در نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه تعامل بین مسجد پایگاه و خانواده هدف ماست، عنوان کرد: این بیست و پنج پایگاه در این نمایشگاه از عملکردهای مثبت و تجربه های موفقشان میگویند تا همه پایگاه ها به همین سبکه بتوانند برنامه هاشان را در محلات انجام دهند پ از ایده های نو استفاده کنند.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: این جشنواره در زمینه های فرهنگی، علمی، اجتماعی، ورزشی و در یک کلام تمام برنامه هایی که بتواند برای نوجوان و جوان را در مسجد جذب کند، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سه ضلع مسجد خانواده و پایگاه، اگر این سه تا با همدیگه باشند مطمئنا محیطی بی آسیبی را خواهیم داشت.

 

داغمیچی این نمایشگاه را در سه رو خواند و اظهار کرد: در سه روز در صبح و بعدازظهر برای عموم آزاد برقرار است و پایگاههای مقاومت میتوانند بازدید به عمل آوررند.