پیام تبریک شهردار بابکان به مناسبت هفته دولت
پیام تبریک شهردار بابکان به مناسبت هفته دولت
شهردار بابکان در پیامی هفته نخست شهریور را، که با یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، به نام «هفته دولت» نامگذاری شده است را به همه دولتمردان و خدمتگزاران ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بابکان پیام تبریک شهردار و اعضا شورای شهر بابکان به مناسبت هفته دولت؛

هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان گرانقدر انقلاب و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری نیروهای مخلص و متعهد، شهیدان رجایی و باهنر است که شایسته سپاس و قدردانی است.
این روزها که تداعی گر ایثار و فداکاری شهیدان رجائی و باهنر، معلمان بزرگ ایمان و عمل است، آنان که نامشان همواره در قلب و ذهن مردمان این سرزمین جای دارد.

آغاز هفته دولت امسال که مقارن با شروع کار وزرا و دولتمردان جدید شده، را به فال نیک گرفته و امید است با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش و اهتمام دولتمردان در سایه وفاق و همدلی، شاهد اعتلا پیشرفت میهن عزیزمان باشیم.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و به ویژه همکاران محترم در شهرداری بابکان تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در بهبود کیفیت فعالیتها و جلب رضای حضرت حق تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

اعضا شورای اسلامی شهر بابکان
ابوذر ابرهیمی-شهردار بابکان