حال ناخوش غول قطعه سازی مازندران
حال ناخوش غول قطعه سازی مازندران
رئیس هیات مدیره شرکت فذا آمل از دپوی ۶۰۰ میلیارد تومانی قطعات ایران خودرو در این شرکت خبر داد.

 

مجتبی روشن در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران شهرستان آمل از شرکت فولادین ذوب در گفت‌وگو با خبرنگار ان با اشاره به اینکه طی قراردادی مبنی بر ساخت قطعات از سوی این شرکت با ایران خودرو فذا به تعهدات خود عمل کرده، اظهار کرد: قرارداد منعقدی شرکت ۲۰ ساله است که براساس آن قطعات ساخته شده تحویل ایران خودرو داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو هزار و ۲۰۰ کارگر در دو فاز تولیدی قطعات خودرو و ساخت تجهیرات ماشین‌آلات واقع در شرکت صنعتی امام‌زاده عبدالله آمل مشغول به کار هستند، افزود: این شرکت تمام توانمندی‌های خود را بر اجرای تعهد با ایران خودرو مبنی بر ساخت قطعات را تاکنون انجام داده است.

رئیس هیات مدیره شرکت فذا آمل عنوان کرد: در ادامه روند این تعهدنامه ساخت قطعات جدید از ماه‌های گذشته دستور کار قرار گرفته و آماده برای ارسال به این شرکت ملی است اما ایران خودرو تاکنون قطعات را تحویل نگرفت.

روشن مطرح کرد: هم‌اکنون ۶۰۰ میلیارد تومان قطعات در محوطه شرکت فذا دپو شده که با مواجه شرایط جوی دچار آسیب‌های فرسایشی و فرسودگی قرار گرفته‌اند.

وی علت قبول نکردن قطعات از سوی ایران خودرو را ننبود فضا برای نگهداری و تراز پایین تولید شرکت مطرح کرد و گفت: این شرکت تاکنون بالغ بر ۳۵ همت سرمایه‌گذاری کرد و با توجه به این روند باعث تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و دپوی حجم کار می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت فذا آمل خاطرنشان کرد: برای رسیدگی این موضوع و رفع مشکل آن دادستان آمل، فرماندار ویژه و رئیس صمت ورود پیدا کردند که منتظر نتیجه این پیگیری‌ها هستیم.

 

 

کارخانه فولادین ذوب آمل که به عنوان بزرگ ترین شرکت قطعه سازی ایمنی و فوق ایمنی در مجموعه سازی اکسل کشور یاد می شود

این تولید کننده برتر کشور برای تامین نیروی متخصص خود در سال ۱۳۸۱ مرکز آموزش علمی کاربردی نیز راه اندازی کرده است.