تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس درآمل
تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس درآمل
فرمانده سپاه ناحیه آمل: درهفته دفاع مقدس 700 عنوان برنامه با شعار «در راه فتح قله‌ایم» اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرهراز،سرهنگ عابدین داغمه چی فیروزجایی فرمانده سپاه شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به همت سپاه و بسیج این شهرستان  ۷۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس با شعار «در راه فتح قله ایم» برگزار می‌شود

وی ادامه داد: به همت بسیج جامعه پزشکی ۵۰ مدرسه به جعبه و لوازم کمک اولیه تجهیز شدند. همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج همزمان با بازگشایی مدارس اقدام به تهیه لوازم تحریر کرده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان آمل از سایر برنامه های هفته دفاع مقدس خبر داد: در این ایام برنامه‌های یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا ، آبروی محله، نهضت روشنگری و مسابقات قرآنی نیز برگزار خواهدشد. گردهمایی بزرگ رزمندگان دفاع مقدس آمل از دیگر برنامه های شاخص این ایام است که با حضور سخنرانان کشوری در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ داغمه چی ادامه داد: از جمله برنامه‌های دیگر این هفته، مسابقات ورزشی است که با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود. همچنین دو برنامه ویژه « از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی» و «برنامه محفل» که در امتداد و قبل از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از میهمانان و مبارزین یمنی و استقبال گرم و حضور پرشور مردم شهرستان شهید پرور آمل برگزار شد

وی در پایان از همه اصحاب رسانه به خاطر حضور و پوشش خبری مراسم محفل و از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی و همچنین پیشاپیش پوشش مراسمات ایام هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/