فاضلاب آمل در عقب ماندگیست/افتتاح ۳۱ پروژه در دهه فجر در حوزه اب و فاضلاب
فاضلاب آمل در عقب ماندگیست/افتتاح ۳۱ پروژه در دهه فجر در حوزه اب و فاضلاب

بهزاد برار زاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در حاشیه افتتاح پروژه آب آشامیدنی روستای داوود کلا دشت سر در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۶ پروژه در هفته دولت، ۲۴ پروژه هفته دفاع مقدس، ۳۱ پروژه در دهه فجر افتتاح شد. وی با بیان اینکه در دهه فجر در حوزه آب بالغ بر ۲۷۵ میلیارد […]

بهزاد برار زاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در حاشیه افتتاح پروژه آب آشامیدنی روستای داوود کلا دشت سر در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۶ پروژه در هفته دولت، ۲۴ پروژه هفته دفاع مقدس، ۳۱ پروژه در دهه فجر افتتاح شد.
وی با بیان اینکه در دهه فجر در حوزه آب بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان هزینه شد، عنوان کرد: ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه ی فاضلاب پروژه ها افتتاح شد و در دولت سیزدهم از محل تنش آبی، محرومیت زدایی، محل خیرین و اعتبارات استانی که با پیگیری استاندار از اعتبارات ملی تخصیص می یابند.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از کلنگ زنی پنج پروژه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: امسال ۶۳۰ پروژه از اعتباراتی که گفته شد تعریف کردیم و خدمات ارائه می شود و فقط مختص به دهه فجر یا هفته دولت نیست، در طول سال نیز افتتاح داریم.
وی ادامه داد: امروز در داوود کلا افتتاح داشتیم که سال‌های سال در دغدغه بوده است، این پروژه۶ هزار و ۷۰۰ متر با مبلغ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، همچنین پروژه بختیار کتی، سنگچال و در روستای کمدره کلنگ زنی حفر چاه داریم.
برار زاده تصریح کرد : با نگاه بلندی که برای سد هراز و منابع زیرزمینی و ۴۰۰ روستا داریم، باید خدمات داده شود و به منابع زیرزمینی هم در بهسازی و هم در حفر چاه رسیدگی شود.
وی فاضلاب آمل را دارای عقب ماندگی ذاتی و سنواتی خواند و خاطرنشان کرد: پیگیری‌های از طریق نماینده داشتیم که از محل صندوق توسعه که ده سال منتظر تخصیص اعتبار بودیم، این اعتبار را برای ماده ۵۶ بردیم و قرار است ۵۰۰ میلیارد در سال ۱۴۰۲ برای پروژه های فاضلاب شهر آمل است از ماده ۵۶ استفاده کنیم. مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به آخرین وضعیت فاضلاب شهر آمل اشاره کرد و افزود: ۶۴ درصد از طریق صندوق توسعه باید صورت بگیرد ۳۶ درصد از طریق دولت پیگیری هایی را انجام می دهیم، اما از طریق صندوق توسعه اسلامی هنوز نتوانستیم وام را دریافت کنیم به این دلیل می خواهیم از طریق ماده ۵۶ ورود پیدا کنیم.