معاون اداره راه و شهرسازی مازندران:

تکمیل محور آمل چمستان از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی مازندران است/ نیاز ۵۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه

تاریخ انتشار : دوشنبه - ۰۱ / مرداد / ۱۳۹۷
Share/Save/Bookmark
معاون اداره راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه تکمیل پروژه محور آمل_چمستان از اولویت‌های مهم اداره راه و شهرسازی مازندران است، افزود: در تلاش هستیم قطعات باقی‌مانده محور هراز به ویژه محدوده سد و قسمت بالادست آسفالت شود تا بار ترافیکی این بخش کاهش پیدا کند.
تکمیل محور آمل چمستان از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی مازندران است/ نیاز ۵۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه
 

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز با بیان اینکه در محور 42 کیلومتری آمل_چمستان چهار پیمانکار مشغول به کار هستند، اظهار کرد: پل‌های بزرگ این محور در سه جبهه کاری توسط 2 پیمانکار در حال انجام است.


وی با اشاره به اینکه پس از اتمام آسفالت، عملیات نصب جداکننده میانی و علائم جاده انجام شد، تصریح کرد: امسال درنظر داریم تا با تزریق منابع ملی مناقصه مابقی محور نیز تکمیل شود.


معاون اداره راه و شهرسازی مازندران با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان آمل عنوان کرد: به دلیل حجم بالای ترافیک در محور، تعریض و چهار خطه کردن اوجی آباد، سیاکلا به سرخرود از پروژه‌های مهم و در اولویت است.


مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان مازندران با بیان اینکه عملیات خاکبرداری توسط پیمانکار در یک کیلیومتر و 500 متر از محور اوجی آباد به سرخرود انجام شد، افزود: دوربرگردان محور آمل به بابل در منطقه قلعه‌کش به دلیل وجود بریدگی هم سطح و وجود تصادف‌هایی که رخ می‌داد از اولویت کاری اداره راه است.


این مسول با عنوان اینکه یک کیلومتر و 500 متر از محور قدیم آمل به بابل آسفالت و آماده است، گفت: به دنبال تکمیل بخش اعظمی از این محور، تا پایان سال هستیم.


نظری با اشاره به احداث زیرگذر ورزشگاه باشگاه کاله در محور هراز عنوان کرد: تا 2 هفته آینده پیمانکار این پروژه مشخص و عملیات اجرایی شروع می‌شود.


وی با بیان اینکه تکمیل پروژه محور آمل_چمستان از اولویت‌های مهم اداره راه و شهرسازی مازندران است، افزود: در تلاش هستیم قطعات باقی‌مانده محور هراز به ویژه محدوده سد و قسمت بالادست آسفالت شود تا بار ترافیکی این بخش کاهش پیدا کند.

 

معاون اداره راه و شهرسازی مازندران به مطالعه و اجرای تقاطع غیرهم سطح دابودشت به فریدونکنار در محور جدید آمل به بابل اشاره کرد و گفت: با نهایی شدن مطالعات عملیات ساخت و اجرای آن پیگیری می‌شود.


نظری ادامه داد: برای تکمیل قطعات اوجی آباد به سرخرود، زیرگذر شرکت کاله، قلعه کش و تقاطع غیرهم سطح دابودشت نیاز به 18 میلیارد تومان اعتبار است.


وی در پایان با بیان اینکه برای اتمام محور آمل_چمستان نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار است، تاکید کرد: مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 97 برای این پروژه مصوب شد که با تزریق هرچه زودتر این اعتبار، بخشی از مشکلات محور حل می‌شود.

 


 

 

کد مطلب: MTY2MzY3
 

 
کیمیا سامانه